Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

زن جوان تهرانی لحظه ای که احساس کرد آبروی پدرش در معرض خطر است نزد پلیس رفت و شکایتی تنظیم کرد.

پشت پرده خانه فساد در دامپزشکی تهران

 الناز زن جوانی تهرانی وقتی که سهم خانه پدرش را از خواهر و برادر های خود خریداری کرد و به امیر برادر معتادش که دارای سابقه کیفری است پناه داد، فکرش را هم نمی‌کرد که برادر جوان در آن جا مکانی برای ا فساد اخلاقیو پاتوقی برای سارقان و معتادان فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پشت پرده خانه خلاف در محله دامپزشکی تهران

چند روز پیش الناز با خیال خوش  طبق عادت هر هفته خود به سمت خانه پدری راهی شد. الناز لحظه ای که با کلید در را باز کردصحنه ای را دید که فکرش راهم نمی کرد.

الناز در خانه، امیر و دوستانش را با حالت نامناسب همراه با یک گونی ضبط دزدی مشاهده کرد و متوجه شد که آبرو و اعتبار خانوادگی خود در حال نابود شدن است. دختر جوان تهرانی چند روز بعد از همسایگان حرف های عجیبی شنید.

دختر جوان از حرف های همسایه متوجه شد که امیر پس از کشیدن مواد مخدر با صدای بلند به همسایگان فحش می‌دهد. حتی او گاهی اوقات به زمین و زمان ناسزا می‌گوید، همچنین همسایگان دیده بودند که امیر با چند گونی لباس های مارک دار و گران قیمت به همراه سارقان و چند معتاد به خانه می ‌آید. حتی عوض کردن قفل در هم مانع امیر نشد. او همچنان با پیچ گوشتی وارد منزل می‌شود و کار های خلاف خود را ادامه می‌دهد.

برادر معتاد منزل پدری خود را به خانه فساد تبدیل کرد

الناز دختر جوان که متوجه شد آبرو و اعتبار خانوادگی اش دارد توسط امیر از بین می‌رود، دیگر چاره ای نداشت و به پلیس مراجعه کرد.

الناز ماجرای برادر خود را اینطور بیان کرد : « من سهم اعضای خانواده خودم را خریداری کردم و به علت اینکه امیر از زندان آزاد شده بود اجازه دادم تا او در خانه زندگی کند؛ الان پشیمان هستم.»

الناز ادامه داد : « چند روز پیش وقتی به خانه مراجعه کردم امیر را همراه با دوستانش را با یک گونی ضبط سرقتی دیدم. از آن جا متوجه شدم آبرو و اعتبار پدرم دارد از بین می‌رود.»

دختر جوان گفت : « من حتی قفل در ورودی را عوض کردم اما امیر با پیچ گوشتی وارد خانه می‌شود و با دوستان خود آن جا را تبدیل به خانه خلاف کرده است. بنابر شنیده های همسایگان امیر زمین و زمان را فحش می‌دهد و به همسایگان توهین میکند از ناچاری نزد پلیس آمدم و درخواست کمک کردم و امیدوارم مشکلم حل شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: فساد خانه فساد خانه فساد در تهران محله دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیر ۲ نفر که با ۳۷ ضربه چاقو اقدام به قتل مدیرعامل یک شرکت پخش لوازم آرایشی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی روز دوشنبه گفت: چندی پیش، کشف جسد مردی در خانه‌اش واقع در یک برج ۲۰طبقه در محله کوهک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

وی گفت: طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مخابره و دقایقی بعد تیم بررسی صحنه جرم پا به طبقه پانزدهم برج مورد نظر گذاشتند.

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان جنایی پس از ورود به محل با جسد مردی ۴۳ساله مواجه شدند که هدف ۳۷ ضربه بی‌رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول در شغل پخش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته است و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم به‌دنبال اسناد و مدارکی داخل خانه بوده‌اند.

وی افزود: کارآگاهان که در جریان بررسی‌های تخصصی صحنه جرم متوجه دوربین‌های مداربسته برج شده بودند در بازبینی فیلم‌ها دریافتند، موتورسیکلتی با ۲ سرنشین مقابل برج توقف کرده و مرد جوانی از موتور پیاده و وارد خانه مقتول شده است؛ نیم ساعت بعد از حضور وی، نفر دوم نیز وارد خانه قربانی شده و دقایقی بعد هر ۲ با عجله و شتاب از برج خارج شده و سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شدند و بعد از رفتن مردان جوان، دیگر هیچ رفت‌وآمدی به خانه مقتول صورت نگرفته بود.

سردار گودرزی گفت: در نخستین‌گام با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم و اقدامات کارآگاهی، مشخصات ۲ مرد موتورسوار داخل فیلم شناسایی و مشخص شد که آن‌ها با مقتول اختلاف مالی هشت میلیارد ریالی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در تهران و یکی از شهر‌های شمالی کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، آن‌ها را طی ۲ عملیات جداگانه بازداشت کردند.

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری خبر داد که با سلاح گرم اقدام به تخریب اموال عمومی در جنوب غرب تهران کرده بود.

سرگرد محمد زیدی در این خصوص اظهار کرد: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران هفته گذشته خبری را درخصوص تخریب اموال عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش شرور منطقه خانی آباد دریافت کردند که با سلاح جنگی خود به منظور قدرت نمایی اقدام به تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه کرده بود.

وی ادامه داد: به محض دریافت این خبر پرونده‌ای تشکیل و تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

به گفته سرگرد زیدی، طی اقدامات انجام شده ماموران طی یک هفته سرانجام روز گذشته مشخص شد این متهم پس از این قدرت نمایی از محل متواری و در مخفیگاه خود پنهان شده است.

سرگرد زیدی تصریح کرد: با به کار بردن شگرد‌های پلیس مخفیگاه این فرد شرور شناسایی و پس از اخذ دستورات قضایی نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد که طی آن متهم دستگیر و در خصوص سلاح جنگی در بازجویی اولیه و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی نیز یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد که ضمیمه پرونده شده و برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران یادآور شد: پلیس حافظ امنیت شهروندان است و در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد