Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@03:56:28 GMT

تاپایان خرداد کل مسیر دوچرخه سواری کیش روشن می شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۱۱۶۸

تاپایان خرداد کل مسیر دوچرخه سواری کیش روشن می شود

به گزارش خبرآنلاین از کیش : معاون امور شهری این شرکت از اجرای عملیات روشنایی مسیر ویژه دوچرخه سواری کیش حدفاصل طلوع تا غروب جزیره خبر داد.

غفار آقازاده گفت: عملیات اجرای روشنایی این مسیر۱۳ کیلومتری با نصب پایه های روشنایی دو طرفه طرح دلفین به ارتفاع ۴ متر و چراغ های ال ای دی تا شروع فصل تابستان به پایان می رسد  وتاکنون حدود یک کیلومتر از این طرح اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان وگردشگران در فضاهای عمومی و سواحل زیبای خلیج فارس عنوان کرد و افزود : معاونت امور شهری درتلاش است با اجرای روشنایی این مسیر ۱۳ کیلومتری ، هیچ نقطه تاریکی در مسیر ۵۷ کیلومتری دوچرخه سواری کیش وجود نداشته باشد و شهروندان وگردشگران بتوانند درتمامی ساعات شب درهمه قسمت های مسیر ویژه دوچرخه سواری تردد کنند.

گفتنی است با هدف تسریع در روند اجرای طرح روشنایی ۱۳ کیلومتراز مسیر ویژه دوچرخه، تمامی تجهیزات مورد نیاز تهیه شده است .

شایان ذکر است مسیر ویژه دوچرخه سواری یکی از جاذبه های شهری وگردشگری جزیره کیش است که از دیرباز به عنوان یکی از مزیت های انتخابی کیش به عنوان مقصد سفر برای گردشگران به ویژه خانواده ها مطرح بوده است وازسویی همواره مورد استقبال و محل تردد روزانه شهروندان نیز هست. به همین دلیل با تمهیدات شرکت عمران، آب وخدمات کیش، اقدامات گسترده ای جهت بهسازی ، اصلاح و زیباسازی  و اجرای روکش حفاظتی و تامین روشنایی درکل این مسیر انجام شده است.

48

کد خبر 1507840

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد مسیر ویژه دوچرخه دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمد موسوی‌نسب، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در دیدار با بهروز ناصری رئیس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام  اظهار کرد: اجرای طرح‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر بخش‌ها برای دستیابی به اهداف واقعی باید از مسیر دانشگاه بگذرد و اتاق بازرگانی ایلام از هرگونه همکاری مشترک با این دانشگاه در راستای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی، آموزش و ایجاد نمایشگاه استقبال می‌کند.

وی افزود: پیوند اتاق بازرگانی به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی با دانشگاه زمینه‌ساز رشد تولید، تجارت، بازرگانی و سایر بخش‌های اقتصادی خواهد بود. تلاش می‌شود که با انعقاد تفاهم‌نامه زمینه لازم برای توسعه همکاری بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام تأکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مناسبی از حیث نفت و گاز، پتروشیمی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، صنعت و معدن، داشتن مرز مشترک با عراق و کشاورزی برای جذب سرمایه‌گذاری است که باید از ظرفیت دوسویه اتاق و دانشگاه برای تحقق این مهم استفاده بهینه شود.

تحول اقتصادی با اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز با استقبال از هرگونه همکاری دوسویه با اتاق بازرگانی به‌منظور توسعه همه‌جانبه این استان استقبال کرد، گفت: اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند فرصت‌های جدید کارشناسی شده‌ای را برای تحول اقتصادی در استان فراهم کند.

بهروز ناصری اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ورود به مسائل استانی و کمک به حل مسئله در استان بوده که این دانشگاه در استان با همه ظرفیتی که دارد در خدمت توسعه استان است. ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مشغول تحصیل هستند که خروجی آن زمینه‌ساز تحول بوده و این ظرفیت می‌تواند در حوزه کارشناسی اقتصادی و سایر بخش‌ها به فعالان بخش خصوصی کمک کند. این دانشگاه آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه با اتاق بازرگانی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن