Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-08@18:37:14 GMT

اجرای برنامه‌های ویژه دختران روزه اولی 

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۸۶۰۸

اجرای برنامه‌های ویژه دختران روزه اولی 

«سودابه سوداگر» مسئول اداره امور بانوان منطقه یک گفت: «این برنامه با هدف افزایش همدلی و محبت و مشارکت در بین دختران روزه اولی و خانواده‌هایشان و ایجاد نگرش مثبت به ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.» او افزود: «دختران روزه اولی می‌توانند با ارسال فیلم ۳ دقیقه‌ای یا ۵ عکس با موضوعات سفره افطاری من و مادرم، نیایشگاه کوچک من و مشارکت در کارهای خانه در این پویش شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت دختران روزه اولی (در رده سنی ۹ تا ۱۳ ساله) به نشانی اینستاگرام banovan. mantaghe۱ یا واتساپ ۰۹۱۲۷۳۰۰۶۷۰ دبیرخانه اجرایی جشنواره مراجعه کنند.  
 

کد خبر 596554 برچسب‌ها فرهنگ دختران همشهری محله مذهب رمضان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فرهنگ دختران همشهری محله مذهب رمضان دختران روزه اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنی با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: برنامه «نغمه معصومانه» پرشورترین تجمع دختران ۱۲ تا ۱۸ سال است که با شرکت حدود ۴۰۰ دختر نوجوان برگزار می‌شود.
هوشنگ نظری پور افزود: شرکت کنندگان در این برنامه حرکت خود را از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه از مسجد جواد الائمه (ع) همراه با سرود و مداحی آغاز می‌کنند و پس از گلباران مزار شهدای گمنام خوراسگان و اجرای دسته جمعی سرود، در برنامه «جان بابا» شرکت خواهند کرد.
مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری سمیتئاتر آموزشی با موضوع دختران گفت: این برنامه با عنوان «دختر بابا» با همکاری معاونت امور بانوان استانداری اصفهان، روز ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در پردیس فرهنگی کوثر برگزار می‌شود.

نظری پور گفت: پدران و دختران شرکت کنندگان این رویداد هستند که با تماشای یک تئاتر اجتماعی ویژه، از سخنرانی دکتر حمید دوازده امامی، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس آموزش خانواده، با موضوع ارتباط پدران و دختران بهره‌مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تدارک چند برنامه ویژه در دهه کرامت/ این اجراها را از دست ندهید
  • برپایی جشنی با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان اصفهانی
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • آغاز ثبت‌نام الکترونیکی کلاس‌اولی‌ها از امروز | کدام دانش آموزان نمی توانند ثبت نام کنند؟ + ویدئو
  • اجرای ۴۵ برنامه ویژه دهه کرامت در منطقه ۷ اصفهان
  • اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مازندران
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • اجرای پویش «آینده شبیه توست» ویژه دختران پایتخت
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی