Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@23:02:11 GMT

ناکامی تیم های عراقی در لیگ قهرمانان آسیا 2021

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۱۵۶۸

نمایندگان باشگاهی فوتبال عراق هیچ توفیقی در فصل جاری رقابت های آسیایی نداشتند

ناكامی تيمهای عراقی در مرحله گروهی رقابت های این فصل لیگ قهرمانان در نوع خود عجیب به نظر می رسد.

به گزارش طرفداری، دو نماينده کشور عراق هیچ پیروزی را تا به این جای کار تجربه نكرده اند و عجیب تر این که تاکنون هیچ گلی را نیز به ثمر نرسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم الزورا به عنوان یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار کشور عراق در همان مرحله پلی آف حذف شد تا فوتبالدوستان عراق چشم به درخشش تیم های الشرطه و نیروی هوایی داشته باشند. نیروی هوایی که هم اکنون صدرنشین لیگ عراق است و الشرطه که تیمی قدیمی و با سابقه در رقابت های آسیایی است.

الشرطه اگرچه فصل قبل مدعی صعود بود اما در حال حاضر بدون گل زده و با 8 گل خورده، بدون امتياز در قعر گروه سه قرار گرفته است. نیروی هوایی عراق نیز در گروه دو بازی هایش را با شکست  شروع كرد و با دو مساوی بدون گل، دور رفت را با 2 امتياز به پايان برد.

موضوع زمانی جالب می شود که تجربه نشان داده تیم های عراقی در تعطیلی لیگ بهتر نتیجه می گیرند و با تمرینات طولانی مدت کنار هم بدون برگزاری مسابقات باشگاهی خطرناک تر هستند.

همان طور که الشرطه در فصل گذشته لیگ قهرمان آسیا بدون این که لیگ کشور عراق برگزار شود، تیمی به مراتب خطرناک تر و مدعی تر از الشرطه این فصل بود.

 

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! سومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (2 اردیبهشت 1400) پاسخ به پرسش های شما | استقلال در موضع برتر بازی نکرد و باخت پرسپولیس - استقلال، در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؟ با آخرین نفس هایم، چند خطی در ستایش فلورنتینو پرز و آندره آ آنیلی در ستایش هواداران و بازیکنانی که فوتبال را نجات دادند؛ فوتبال مال ماست نه چند مدیر طماع

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!

نگاهی به 10 بازیکن بزرگ ناکام تاریخ چمپیونز لیگ انداخته‌ایم.

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما دستاوردی در این رقابت‌ها نداشته‌اند.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بازی‌های فراوانی به همراه تیم‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما توفیق خاصی در این تورنمنت معتبر باشگاهی بدست نیاورده‌اند. زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون با 124 بازی در لیگ قهرمانان در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که دارای بیشترین بازی در این مسابقات اما بدون حتی کسب یک جام نقره‌ای رنگ این رقابت‌ها هستند. پس از این دو اسطوره فوتبال سوئد و ایتالیا بازیکنان دیگری چون فابرگاس، فرناندینیو، کوکه، گریزمان، بالاک، مارکینیوش، هوملس و بونوچی قرار دارند که با وجود بازی‌های فراوان اما در قهرمانی در چمپیونز لیگ ناکام مانده‌اند.

10 بازیکن با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی بازیکنانی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد