Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امروز در خطبه‌های مجازی نماز جمعه این هفته ابرکوه افزود: مردم با تبعیت از ولایت و وفاداری به اسلام و انقلاب حماسه و مشارکت جدی خود را در انتخابات نشان دهند و با حضورشان دشمنان را مایوس کنند.

وی اظهارکرد: حضور حداکثری در انتخابات علاوه بر رشد و بلوغ سیاسی مردم ، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را افزایش می دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: دوستان و دشمنان انقلاب و نظام از هم اکنون در تلاش برای جذب و یا انحراف افکار عمومی از جریان مهم انتخابات هستند .

وی ادامه داد: بعضی‌ها بلندگوی دشمن در دلسرد کردن مردم نشوند چون کسانیکه این روزها بر طبل کاهش مشارکت مردم در سرنوشت آینده کشور می‌ زنند ، دقیقاً در جبهه دشمنان ایران قرار دارند .

حسینی افزود:  استدعا دارم که اگر کسی به هر دلیلی نمی خواهد رأی دهد ، برای خودش تصمیم بگیرد و برای زمین زدن کشور و نظام و انقلاب ، افسر پیاده نظام جنگی دشمن نشود.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اضافه کرد:اینها دانسته یا نادانسته  با به دست گرفتن پرچم ضعف‌های مدیریت کشور و به تصوّر نجات کشور بزرگترین خیانت را می کنند زیرا ماجرای انتخابات آینده و ماجرای ایران و ضدّ ایران است.

امام جمعه ابرکوه همچنین با تسلیت سالروز وفات خدیجه کبری (ام المومنین) افزود: زندگی مشترک بانوی آسمانی ، خدیجه کبری با رسول خدا(ص)  برای تثبیت اسلام ذخیره کرده بود .

وی ادامه داد: آن بانوی گرامی اسلام  در دشوارترین شرایط صدر اسلام در مکّه با بذل مال و ثروت و حمایت جانانه از پیامبر خدا (ص) لحظه‌ای از همسرش غافل نشدند و با وفداکاری ریشه درخت اسلام را مستحکم و بنیان دار کرد .

حسینی تصریح کرد:  حضرت خدیجه (س)  آنگونه فداکارانه و آگاهانه زندگی کرد که پس از قرن ها ، چراغ هدایتش پرفروغ و تابناک روشنی بخش راه رهجویان طریق سعادت و در این راه آن بانوی مکرم پیشتاز و نو اندیش است .

امام جمعه ابرکوه با اشاره به فرارسیدن روز شوراها  افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از زیباترین نمادهای مشارکت مردم در سرنوشت خودشان و عمران و آبادانی دیارشان است .

وی یاد آورشد: جایگاه شوراها طبق اصل هفتم قانون اساسی در ردیف مجلس شورای اسلامی بیان شده که از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشور هستند و این جایگاه کمی نیست .

مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

***

امام جمعه مهریز گفت: مردم مومن و انقلابی با درک شرایط حساس نظام و انقلاب اسلامی بر خلاف میل دشمنان به صورت گسترده در انتخابات امسال شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در پیام جمعه این هفته شهرستان به اهمیت انتخابات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با آن اشاره کرد و افزود: رسانه‌های بیگانه از مدت‌ها قبل با ایجاد جنگ روانی و شایعات و  شبهات به دنبال جلوگیری از حضور مردم در این میدان سرنوشت‌ساز هستند.

وی ادامه داد: مردم باید با هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آگاهانه گوش به فرمان مقام معظم رهبری پای در میدان انتخابات که برای آینده کشور و نظام از اهمیت بسزایی برخوردار است گذاشته و بار دیگر نقشه شوم استکبارجهانی و معاندان و منافقان را خنثی کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز به اهمیت انتحاب اصلح در این عرصه توسط مردم با بررسی برنامه‌ها، طرح‌ها، عملکردها و گزینش فرد مناسب انقلابی اشاره کرد و یادآور شد: فردی باید در منصب ریاست جمهوری کشور ایران قرار گیرد که متدین و متخصص و توانایی حل مشکلات اقتصادی را داشته باشد .

محی‌الدینی تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در گرو انتخاب درست مردم و گزینش ریاست جمهوری اصلح است و در این خصوص همه مردم باید برای تحقق اهداف نظام در این عرصه تعیین کننده حضوری گسترده و حماسی داشته باشند .

امام جمعه مهریز در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برجام و رسالت مسوولان در عمل به توصیه‌های معظم‌له به خصوص در باب مذاکرات اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با ظرافت و دقت‌نظر مسایل مرتبط با مذاکرات را رصد کنند و باید مواظب بود دشمن به اهداف خود نرسد.

محی‌الدینی بیان کرد: مسوولان  مذاکره کننده اگر خدای نکرده فریب دشمنان را در این مباحث مهم بخورند قطعا باید در پیشگاه نظام و مردم جوابگو باشند که بی‌توجهی به منویات مقام معظم رهبری و در نظر نگرفتن مصالح کشور گناهی نابخشودنی و اصلا پذیرفته نیست.

وی به تداوم ویروس کرونا در جامعه اشاره کرد و گفت: مردم باید برای پیشگیری از آن به تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را در کنار سایر موارد دقیق رعایت کنند که نقش مهمی در مهار و کنترل آن در جامعه دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه مهریز به اهمیت ماه مبارک رمضان و ضرورت استفاده آحاد مردم و جوانان از تمامی لحظات ملکوتی آن اشاره کرد و گفت: تلاوت قرآن مجید، دعا و استغفار و رسیدگی به حال نیازمندان جزو اموری است که باید از فرصت رمضان برای تحقق آنها استفاده شود.

محی‌الدینی از اینکه توسط برخی از متولیان امر و هیات امناها به نظافت مساجد رسیدگی نمی‌شود ابراز ناخرسندی کرد و گفت: باید بیش از گذشته مساجد که سنگر دین و اسلام و انقلاب اسلامی است در ابعاد مختلف به خصوص زیبایی و نظارت برجسته و الگو باشد.

امام جمعه مهریز، میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و رحلت جانسوز حضرت خدیجه کبری (س) را تبریک و  تسلیت گفت و بر شناخت سیره ائمه اطهار (ع) و  عمل به وظایف شرعی را در تمامی لحظات مورد تاکید قرار داد که عزت و سعادت انسان در گرو روحیه معنوی و انقلابی است.

محی‌الدینی، روز پنجم اردیبهشت‌ماه را، روز شکست سنگین آمریکا در صحرای طبس ذکر کرد و به توطئه‌های دشمنان در ۴۲ سال گذشته در ابعاد مختلف نظامی، فرهنگی، روانی و اقتصادی اشاره کرد و درایت و هوشیاری مردم و مسوولان را در برابر آنها خواستار شد.

وی به روز شوراها و نقش این نهاد مردمی در شهرها و روستاها اشاره کرد و از مردم خواست در انتخابات امسال به افراد اصلح رای داده و شوراهای اسلامی وظایف ملی و انقلابی خود را در خ

برچسب‌ها وحدت اسلامی ستاد اقامه نماز کشور ابرکوه خطبه ها مشارکت سیاسی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت اسلامی ستاد اقامه نماز کشور ابرکوه وحدت اسلامی ستاد اقامه نماز کشور ابرکوه خطبه ها مشارکت سیاسی اخبار کنکور مقام معظم رهبری محی الدینی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور با اشاره به هفته کار و کارگر، عنوان کرد: داشتن تفکر کار کردن در هر سنی بسیار مهم است لذا این موضوع باید یه یک ارزش تبدیل شود. وی با بیان اینکه کارگران سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند و در زمینه تولید نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کنند، ادامه داد: مسئولان باید توجه ویژه به کارگران و رفع مشکلات آنان داشته باشند.

مرادپور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب کارگران را به کسانی که در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند تشبیه می‌کنند زیرا قشر نیروی مدافع اقتصاد کشور هستند و در جهت تولید و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه فرهنگ کار در کشور ما دچار آسیب شده است، تصریح کرد: این امر در حالی است که کار کردن در دین مبین اسلام یک ارزش و یک شرف است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه زده است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر کارمند بودن در جامعه به یک ارزش تبدیل شده است، گفت: این موضوع نیز در حالی است که ارزش کارگری بسیار بلندمرتبه است زیرا کارگر تولید می‌کند و زحمت می‌کشد و نان حلال به دست می‌آورد.

مرداپور با یادآوری اینکه گاهی شاهدیم برخی از کارفرماها تا ماه‌ها حقوق کارگران خود را نمی‌دهند و امام صادق (ع) در این باره می‌فرمایند هر کس در دادن مزد کارگر به او ستم روا دارد خداوند عمل او را باطل می‌سازد و بوی بهشت را بر وی حرام می‌کند، تصریح کرد: مسئولان و کارفرمایان باید به قشر کارگر و حقوق آنها توجه ویژه داشته باشند زیرا در قیامت باید پاسخ‌گوی رفتار خود در قبال کارگران باشند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه رسول خدا (ص) از به کار گرفتن کارگر، پیش از تعیین مزدش نهی فرموده و امام صادق (ع) نیز در حدیث مشهوری فرمودند: مزد کارگر را پیش از آنکه عرقش خشک شود بدهید، گفت: این میزان تأکید و سفارش از سوی اهل‌بیت (ع) نشان از اهمیت این مسئله نزد خداوند متعال است.

کد خبر 6090991

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم