Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – سهیل بانی؛ کدال‌نگر ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«تملت»: حسابرس قانونی شرکت تامین سرمایه بانک ملت، افزایش سرمایه ۴۵درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«وتوشه»: مجمع شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه با افزایش سرمایه ۲۲۰درصدی این شرکت از محل سود انباشته موافقت کرد.

اطلاعیه‌ها

«خکار»: شرکت ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران)، از افزایش بیش از ۱۰درصدی در نرخ مجموعه های اویل ماژول ، واتر پمپ، دریچه هوا و منیفولد پلاستیکی خبر داد.

پرداخت سود

«زپارس»: شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، در سال مالی منتهی به ۹۹.۰۹.۳۰، برای هر سهم ۲,۸۷۳ریال سود محقق کرده‌است که ۵۷۵ریال از آن را به ازای هر سهم، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«کی بی سی»: شرکت کی بی سی، برنامه زمان‌بندی پرداخت سود شرکت را اعلام کرد که طبق آن، سود سهامداران حقیقی این شرکت از تاریخ ۱۴۰۰.۰۸.۰۱ الی ۱۴۰۰.۰۸.۳۰ به شماره حساب‌های اعلام‌شده در سامانه سجام واریز خواهد شد.

«سفانو»: شرکت سیمان فارس نو اعلام کرد، سود سهامداران حقیقی این شرکت از تاریخ ۱۴۰۰.۰۳.۲۴ به شماره حساب‌های اعلام‌شده در سامانه سجام واریز خواهد شد.

«کدما»: بنابر اعلام شرکت معدنی دماوند، سود سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۴۰۰.۰۲.۰۶ الی ۱۴۰۰.۰۳.۰۶ به شماره حساب‌های اعلام‌شده در سامانه سجام واریز خواهد شد.

«مفاخر»: شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی سود سهام سال مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را از تاریخ ۱۴۰۰.۰۷.۰۱، به حساب‌های اعلام شده سهامداران حقیقی خود واریز خواهد کرد.

صورت‌های مالی

«البرز»: سود خالص بیمه البرز در سال مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با افزایش هزار و ۵۴۶درصدی نسبت به سال مالی گذشته، به هزار و ۶۸۳میلیارد تومان رسید. همچنین این شرکت به ازای هر سهم خود ۱,۱۶۷ریال سود محقق کرد.

«غاذر»: شرکت کشت و صنعت پیاذر، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه، «غاذر» طی یک سال گذشته ۱۳میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که حاکی از افزایش ۱۲۰درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد. به این ترتیب سود خالص هر سهم غاذر ۸۲۶ریال رقم خورد.

«سبجنو»: شرکت سیمان بجنورد، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد که طبق آن «سبجنو» طی یک سال گذشته ۱۲۸میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که نسبت به سال گذشته  ۶۲درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم تمدن به ۳,۲۶۶ریال رسید.

«ولنوین»: لیزینگ اقتصاد نوین، صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه، «ولنوین» طی یک سال گذشته ۱۱۲میلیون تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است. این عدد نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۳۶درصد افزایش یافته است. به این ترتیب سود خالص هر سهم حاریا ۳۷۴ریال رقم خورد.

«غچین»: مجتمع کشت و صنعت چین چین، صورت‌های مالی ۹ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد که طبق آن این شرکت در این مدت ۷۵میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۷درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم غچین به ۸۹۴ریال رسید.

«شوینده»: شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر، صورت‌های مالی سه ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه، «شوینده» طی یک سال گذشته ۷۹میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که حاکی از افزایش ۱,۱۴۰درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد. به این ترتیب سود خالص هر سهم شوینده ۷۹۳ریال رقم خورد.

«سغرب»: سود خالص شرکت صنایع سیمان غرب در سال مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با افزایش ۷۹درصدی نسبت به سال مالی گذشته، به ۷۴میلیارد تومان رسید. همچنین این شرکت به ازای هر سهم خود ۱,۴۸۷ریال سود محقق کرد.

پربیننده ترین مروری بر بازار سهام در هفته آخر فروردین ۱۴۰۰ پذیرش نورد لوله اهواز در بورس کالا مروری بر دو ETF بورسی / تجربه یک سال سهامداری دارا یکم و پالایش یکم برای سرمایه‌گذاران چگونه رقم خورد؟ پول صندوق توسعه ملی به بورس رسید؟ دومینوی رکود بورس و عصبانیت سهامداران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس حساب های اعلام شده سال مالی منتهی سهامداران حقیقی طی یک سال گذشته سود خالص هر سهم تومان سود خالص صورت های مالی تاریخ ۱۴۰۰ شناسایی کرده سال گذشته واریز خواهد نسبت به سال رقم خورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی مه‌ولات گفت: برای سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، ۱۷میلیارد تومان غرامت در بخش کشاورزی مه ولات پرداخت شده است.

هادی ساربان ۱۱ اردیبهشت در جلسه ستاد بیمه محصولات کشاورزی و دام این شهرستان به پرمخاطره بودن بخش کشاورزی و وقوع خشکسالی در سال‌های اخیر و همچنین اهمیت بیمه در بخش کشاورزی اشاره کرد.

وی گفت: در بیمه‌های کشاورزی ۶۵ درصد حق بیمه توسط دولت و کمتر از ۳۵ درصد توسط کشاورز پرداخت می‌شود که در سال گذشته طبق گزارش صندوق بیمه محصولات کشاورزی کل حق بیمه پرداختی توسط کشاورزان ۷.۹ میلیارد تومان بوده در حالی که ۱۷ میلیارد تومان به بیمه‌گذاران غرامت پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات خشکسالی و سرما را از مهمترین عوامل خسارت‌زای سال گذشته دانست و از کشاورزان خواست برای ضمانت، محصولات کشاورزی خود را بیمه کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی در این جلسه اظهار کرد: این صندوق در سال گذشته ۱۵ محصول را تحت پوشش بیمه قرار داده که از این تعداد ۸ محصول در سال گذشته خسارت دیده و در این بین بیشترین غرامت پرداختی مربوط به محصول پسته به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان است.

خزاعی در پایان از اقساطی شدن حق بیمه محصولات کشاورزی و تخفیفات ویژه حق بیمه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در سال زراعی جدید در شهرستان مه ولات تاکنون ۸۱۱ فقره بیمه‌نامه برای ۱۳ محصول صادر شده است که بیشترین تعداد مربوط به محصول پسته ۵۷۱ فقره و به مساحت ۲۴۰۵ هکتار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند