Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کمالی زرکانی  روز جمعه در پیامی با تبریک فرا رسیدن هفته هرمزگان و روز ملی خلیج فارس به مردم استان افزود: هفته هرمزگان تجلی ظرفیت‌ها و استعدادهای این استان در تمامی حوزه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، اقتصادی، تجاری، صنعت، کشاورزی، شیلات و غیره است.
وی بیان داشت: این هفته در واقع نماد همدلی، اتحاد، همگرایی و همزیستی مردم هرمزگان در طول تاریخ است که توانسته‌اند در ارتباط با فرهنگ‌های همجوار و حتی ملت‌های آفریقا و شرق دور، فرهنگ، باورها، ارزش‌ها و آداب  و رسوم خود را در گستره ی وسیعی از جهان بسط و گسترش دهند و در این مراوده نیز فرهنگ خود را به زیور زیبایی بیارایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول فرهنگی اظهارداشت: خلیج فارس آبراهه ای بوده که هرمزگان را به جهان خارج متصل کرده و فرهنگ  این استان توانسته به اقصی نقاط جهان راه یابد و ضروریست به این نقش در طول تاریخ توجه بیشتری شود و هفته هرمزگان نیز با همین نگرش ایجاد و برنامه ریزی شده است.
کمالی زرکانی به شرایط ویژه نخستین دوره هفته هرمزگان اشاره کرد و گفت: در ستاد این رویداد مهم و با مشارکت همه دستگاه ها، صنوف و تشکل‌های مردمی ده ها برنامه، جشنواره و نمایشگاه متعددی طراحی و مصوب شد و از لحاظ اجرایی نیز تا حدود زیادی پیشرفت داشت که به دلیل شرایط ویژه استان و شیوع کرونا، برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت مجازی برگزار می‌شود.
وی در پایان از حمایت‌های ویژه امام جمعه بندرعباس، استاندار هرمزگان و دیگر نهادها و تشکل‌های مردمی در برگزاری گرامیداشت هفته هرمزگان و روز ملی خلیج فارس قدردانی کرد.
چهارم تا نهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته هرمزگان نامگذاری شده است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان روز ملی خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان روز ملی خلیج فارس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان روز ملی خلیج فارس اخبار کنکور هفته هرمزگان خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان