Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@12:56:23 GMT

نباید سیاست خارجی را به انتخابات پیوند بزنیم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۲۱۴۳

نباید سیاست خارجی را به انتخابات پیوند بزنیم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به موانع تولید در کشور گفت: برای رفع موانع تولید باید همه اقشار مختلف جامعه و مسئولان باید مشارکت کنند.

حجت الاسلام آقا ملایی بر وحدت و همدلی تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین دستورات اسلام دعوت به تعامل و وحدت و همکاری است همه باید هم صدا ، یکپارچه و همدل  مشارکت کنند ما رقیب نیستیم ما دوست هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آقا ملایی بیان داشت :الحمدلله وحدت و همدلی خوبی در شهرستان فهرج وجود دارد  ،شیعه ، سنی و مسئولان همه در کنار هم هستند سلیقه‌های متفاوت وجود دارد، اما باید همه دست به دست هم دهند برای پیشرفت این شهرستان و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان فهرج به مدیران توصیه کرد  به روستا‌ها بروند و پای صحبت مردم بنیشنند.

حجت الاسلام آقا ملایی تصریح کرد: ما از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد گرفته ایم مرد میدان باشیم ما یاد گرفته ایم در بحران‌ها فرصت‌هایی است که در خود فرصت ها نیست.

او  به ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  ایجاد وحدت بود و با وحدت ،همدلی و استفاده از نیرو‌های کشور‌های اسلامی شیعه و سنی  توانست سوریه را از چنگال داعش بیرون بکشد و باید از این مدیریت درس بگیریم.

او همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات  اظهار داشت: نباید انتخابات را به مسائل خارجی و برجام پیوند زد این نوع نگاه و اقدام اساسا نه معقول  می باشد و نه منطقی است .

خطیب جمعه فهرج همچنین اظهار کرد: تشدید مشکلات معیشتی و اقتصادی که به تحقیر مردم عزتمند منجر شده است نتیجه ملموس پیوند زدن سیاست خارجی به انتخابات است.

امام جمعه فهرج همچنین از طبخ و توزیع ۵ هزار پرس غذا بین نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و خواستار مشارکت خیران در این زمینه شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه انتخابات ریاست جمهوری حجت الاسلام آقا ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند

به گزارش همشهری آنلاین، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در ریاض به سر می‌برد، اعلام کرد: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین، تقسیم زمین است.

به نقل از یورونیوز، رئیس دیپلماسی اروپا در جریان نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض با همتای سعودی خود دیدار کرد.

در این دیدار، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامدهای درگیری نه‌تنها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفت: انتظار می‌رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

بورل اظهار کرد: به من گفتند که جغرافیا دیگر مهم نیست. در اوکراین، جنگ برای سرزمین است و اینجا در غزه و فلسطین، جنگ برای سرزمین است، دو طرف برای یک سرزمین می‌جنگند و تنها راه‌حل این است که آن را به اشتراک بگذارند.

کد خبر 848135 منبع: ایسنا برچسب‌ها جوزف بورل - اتحادیه اروپا خبر ویژه اتحادیه اروپا فلسطین فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • استاد دانشگاه کهگیلویه و بویراحمدی نمونه کشوری
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • بورل: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین تقسیم زمین است
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است