Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فرنوش نوبخت گفت: برای اولین بار در متروی تهران و حومه به مسافران احراز هویت شده که بیش از ۲۰۰ سفر در سال انجام دهند از ۳ درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف‌های داده شده، بهره مند می‌شوند و عنوان مسافران نقره‌ای را دریافت می‌کنند.

وی همچنین اضافه کرد: مسافرانی که بیش از ۳۰۰ سفر در سال را انجام دهند نیز ۵ درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف‌ها به آن‌ها ارائه می‌شود و به عنوان مسافران طلایی شناخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت گفت: برای تشویق مسافران جهت استفاده از کارت بلیت‌های مبلغ دار نیز حداکثر ۲۰ درصد تخفیف نسبت به بلیت‌های تک سفره ارائه می‌شود و متناسب با مسافت طی شده و مسافرت در مناطق زوج و فرد و آلودگی هوا نیز تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده اس.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: افراد در هنگام استفاده از بلیت مبلغ دار نسبت به بلیت تک سفره در خط فرودگاه امام خمینی (ره) از ۵ درصد تخفیف و مسافران هشتگرد از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند می‌شوند.

نوبخت ادامه داد: همچنین به استفاده کنندگان از مترو در محدوده طرح ترافیک ده درصد تخفیف و در محدوده طرح آلودگی هوا پنج درصد تخفیف داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسافرانی که برای احراز هویت خود اقدام کنند، می‌توانند دو درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف‌های اعمال شده بهره‌مند شوند.

نوبخت گفت: تخفیف‌های مربوط به اقشار خاص نیز همانند سال‌های گذشته اعمال می‌شود و مسافران شهر زیرزمینی می‌توانند جهت خرید و اطلاعات بیشتر در خصوص کارت بلیت به سایت etiket.tehran.ir مراجعه کنند.

کد خبر 596896 برچسب‌ها شهرداری مدیریت شهری مترو حمل و نقل شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری مدیریت شهری مترو حمل و نقل شهری درصد تخفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۵۲ درصد به ۲۳.۵۱ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه رسید. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر