Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجیدی می گوید فردا بازی تهاجمی ای ارائه خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید در بازی گذشته ما از الدحیل بهتر بودیم و از تمام بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبشان در بازی رفت تشکر می‌کنم.

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الدحیل قطر اظهار داشت:

در بازی گذشته ما از الدحیل بهتر بودیم و از تمام بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبشان در بازی رفت تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

آنها هر چیزی که من خواستم را در زمین پیاده کردند. زدن 11 گل در 3 بازی کار بزرگی بود که بچه‌های تیم استقلال انجام دادند.

سرمربی استقلال تاکید کرد:

مسلما بازی مقابل تیمی که 2 ماه پیش در جام باشگاه‌های جهان شرکت کرده سخت است ولی در بازی قبل از همه نظر از تیم الدحیل بهتر بودیم. من به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم که یک فوتبال زیبا و تهاجمی را انجام دادند. این مساله چیزی است که من و هواداران استقلال دوست داریم. زدن 11 گل در 3 مسابقه کار هر تیمی نیست اما بعد از گذشت 2 روز هنوز برایم قابل هضم نیست وقتی بازی 3 بر 3 بود چگونه داور آن صحنه را پنالتی نگرفت. در 25 سالی که فوتبال بازی کردم چنین چیزی ندیده بودم.

وی تاکید کرد:

با همه این صحبت‌ها بازی فردا سخت است و ما با همه احترام به الدحیل و بازیکنان این تیم فردا با تمام وجود بازی خواهیم کرد. وقتی خیلی تهاجمی بازی می‌کنیم حتما باید یکسری از ریسک‌ها را بپذیریم. من با همه وجود این ریسک را قبول کردم و فردا هم با همه وجود بازی تهاجمی می‌کنیم. ما مشکلاتی در بحث دفاع تیمی داریم که قطعا آن ها را برطرف می‌کنیم.

ادامه دارد...

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! سومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (2 اردیبهشت 1400) پاسخ به پرسش های شما | استقلال در موضع برتر بازی نکرد و باخت پشت صحنه تیم منتخب قرن؛ جان مادرت اسم علی پروین را نیاور! کریستیانو رونالدو برای بازگشت به منچستر یونایتد وسوسه شد محرومیت مدافع آرسنال به دلیل فیلمبرداری از صحنه غیر اخلاقی در رختکن!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الدحیل بهتر بودیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تراکتور استقلال اظهار کرد: بازی سخت و جان‌داری بود و می‌دانستیم که بازی سنگینی است. باد روی عملکرد ما در نیمه اول در دفع توپ‌ها و پاس‌ها تاثیر داشت و خیلی شدید بود. در نیمه اول باید گل می‌زدیم و کار تمام می‌کردیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد:  در این طور مواقع باید با کمترین موقعیت، بازی را تمام کنید. از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و دقت ما در پاس‌های آخر خوب نبود. با توجه به اینکه می‌دانستیم باید هجومی‌تر بازی کنیم ولی تعویض‌های تراکتور و کیفیت بازیکنانش شرایط بازی را عوض کرد. بازیکنان تراکتور از روی نیمکت گرفته تا داخل زمین خیلی تاثیرگذار هستند.

نکونام افزود: تراکتور پر مهره است و از طرفی تیم ما نتوانست کارش را انجام دهد. موقعی که چند بازیکن ما خسته شوند باید تعویض کنیم و رسیدن به موفقیت سخت می‌شود. ابتدا و وسط فصل، هم و غم ما جذب بازیکن بود. این بازیکنان را باید طلا گرفت. بازیکنان ما شاهکار کردند.

ادامه دارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • انعقاد 2 موافقت‌نامه تحقیقاتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور