Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@21:45:00 GMT

هنوز برایم قابل هضم نیست داور چطور آن پنالتی را نگرفت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۳۳۴۱

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الدحیل قطر اظهار داشت:  در بازی گذشته ما از الدحیل بهتر بودیم و از تمام بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبشان در بازی رفت تشکر می‌کنم.

وی افزود: آنها هر چیزی که من خواستم را در زمین پیاده کردند. زدن 11 گل در 3 بازی کار بزرگی بود که بچه‌های تیم استقلال انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال تاکید کرد: مسلما بازی مقابل تیمی که 2 ماه پیش در جام باشگاه‌های جهان شرکت کرده سخت است ولی در بازی قبل از همه نظر از تیم الدحیل بهتر بودیم. من به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم که یک فوتبال زیبا و تهاجمی را انجام دادند. این مساله چیزی است که من و هواداران استقلال دوست داریم. زدن 11 گل در 3 مسابقه کار هر تیمی نیست اما بعد از گذشت 2 روز هنوز برایم قابل هضم نیست وقتی بازی 3 بر 3 بود چگونه داور آن صحنه را پنالتی نگرفت. در 25 سالی که فوتبال بازی کردم چنین چیزی ندیده بودم.

وی تاکید کرد: با همه این صحبت‌ها بازی فردا سخت است و ما با همه احترام به الدحیل و بازیکنان این تیم فردا با تمام وجود بازی خواهیم کرد. وقتی خیلی تهاجمی بازی می‌کنیم حتما باید یکسری از ریسک‌ها را بپذیریم. من با همه وجود این ریسک را قبول کردم و فردا هم با همه وجود بازی تهاجمی می‌کنیم. ما مشکلاتی در بحث دفاع تیمی داریم که قطعا آن ها را برطرف می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا فشار در 3 بازی اول در آینده این تیم تاثیرگذار است یا خیر گفت: وقتی بازی تهاجمی انجام می‌دهیم انرژی بیشتری از دست می‌دهیم. در بازی قبل وقتی 3 بر 3 شدیم به دنبال تساوی نبودیم ولی هر زمان بازیکن تعویضی وارد زمین کردیم با همان کیفیت همیشگی برای ما بازی کرده اند. ما بازیکنان ذخیره خوبی داریم که می‌توانند با همان کیفیت بازیکنان اصلی برای ما بازی کنند.

مجیدی در خصوص اینکه آیا قول می‌دهد تیمش با کیفیت بازی قبلی یا حتی بهتر بازی کند گفت: ساختار و فرهگ باشگاه ما همین است. هواداران استقلال فوتبال تهاجمی دوست دارند، در 3 بازی گذشته حتی یک بار ندیدید بازیکنان ما به خاطر مصدومیت خودشان را زمین بیندازند. ولی در بازی قبلی با الدحیل از دقیقه 86 تا 93 فقط سه دقیقه و 50 ثانیه بازی کردیم. شما از اینگونه مسائل در تیم استقلال نخواهید دید. استقلال به دنبال بازی تهاجمی و خوب است و دوست دارم هواداران از بازی تیمشان لذت ببرند.

وی تصریح کرد: در مربیگری هیچ مربی عاقلی قول نمی‌دهد ولی این قول را می‌دهم که برای استقلال و هوادارانش تمام تلاشمان را انجام بدهیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال استقلال فرهاد مجیدی الدحیل قطر اخبار استقلال ما بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به نقل از ورزش سه دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901146

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش