Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول خطیبی در شبی که هم به اشکان دژآگه و هم به مسعود شجاعی استراحت داده بود، هر ۳ امتیاز بازی با نیروی هوایی عراق را به حساب تراکتور ریخت.

به گزارش طرفداری، تراکتور تبریز نماینده ایران در گروه B لیگ قهرمانان آسیا امشب در اولین بازی دور برگشت، مقابل نیروی هوایی عراق به برتری رسید. پس از سه بازی و سه مساوی پی در پی، این بار رسول خطیبی دست به تغییرات اساسی در ترکیب تیمش زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که ناچار بود به دلیل محرومیت میثم تیموری، از بازیکن دیگری به جای او استفاده کند، همان طور که خودش در کنفرانس قبل از بازی گفته بود، به خاطر فاصله کم میان بازی ها، به همین یک تغییر اکتفا نکرد و تراکتور را با آرایش جدید به میدان فرستاد.

 مهم ترین نکته در این ترکیب، غیبت همزمان اشکان دژآگه و مسعود شجاعی بود. در سه بازی قبلی تراکتور یا اشکان در زمین حضور داشت یا مسعود شجاعی اما این بار رسول خطیبی به هر دو کاپیتان تیمش استراحت داد.

رسول خطیبی که بازی را با چیدمان محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، محمد مسلمی پور، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق پور، محمد عباس زاده و پیمان بابایی آغاز کرده بود، در جریان بازی هم نریمان جهان، قادری، فتحی، خرم الحسینی و کشاورزی را به میدان فرستاد تا شجاعی و دژآگه استراحت کنند.

 از دقیقه ۶۰ به بعد که تراکتور تحت فشار حریف قرار گرفته بود پیش بینی می شد خطیبی شجاعی و اشکان را به میدان بفرستد تا از قدرت توپ نگه داشتن آنها برای از سرعت انداختن بازی بهره بگیرد اما سرمربی تراکتور ترجیح داد تعویض هایش خرج دوندگی و جنگندگی شود.

 تراکتور که پس از سه مساوی در دور رفت، نیروی هوایی عراق را با تک گل تیکدری شکست داد، حالا دو بازی دیگر با پاختاکور ازبکستان و شارجه امارات دارد و نتایج این دو بازی تکلیف این تیم را روشن می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • پشیمانم!
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • (ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم