Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@18:55:23 GMT

مشارکت ۱۰۰۰ دانشجو در دوره‌های آموزشی بسیج دانشجویی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۵۷۶۶

مشارکت ۱۰۰۰ دانشجو در دوره‌های آموزشی بسیج دانشجویی

میلاد منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص طرح آموزشی و تشکیلاتی مصباح اظهار کرد: رزمایش دوره‌های آموزشی مصباح از دهه سوم بهمن سال ۹۹ شروع شد که مبنای این دوره‌ها به صورت وبیناری و مجازی در بستر اسکای‌روم، با مشارکت دانشگاه‌های استان اصفهان و با حمایت و پشتیبانی مدیریت محتوایی مدرسه تشکیلاتی شهید بهشتی بسیج دانشجویی استان اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه برخی دانشگاه‌ها به صورت وبیناری، برخی حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برخی به صورت تلفیق دو روش دوره‌ها را برگزار کردند، خاطرنشان کرد: تا اواخر فروردین ۱۴۰۰، بیش از ۲۸ دوره مصباح در سطح دانشگاه‌های استان اصفهان برگزار شده و حدود ۱۰۰۰ دانشجو در این نشست‌ها و دوره‌های آموزشی، مشارکت داشتند.

وی در خصوص موضوعات این دوره آموزشی توضیح داد: بخش اول  شامل موضوعات الزامی متشکل از دو قالب «آموزش کار تشکیلاتی در بسیج دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی» و «نقش دانشجویان در شکل‌گیری دولت جوان حزب‌اللهی» که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، درمانگر بسیاری از دردها و غم‌های ملت ایران است.

منصوری در ادامه موضوعات مربوط به دوره گفت: در قسمت دوم موضوعات انتخابی وجود دارد که دانشجویان متناسب با بوم و شرایط دانشگاه خود آن‌ها را انتخاب می‌کنند که شامل سواد رسانه، هویت زن انقلابی، مکتب حاج قاسم و شاخص‌های مدیریت جهادی  است که بازتاب خوبی نیز داشته و هم‌چنان این دوره‌ها ادامه‌دار است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: میلاد منصوری تشکیلات بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی استان اصفهان دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند