Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی فولاد: امروز روز شانس النصر بود و این باخت حق ما نبود.

به گزارش ایلنا، یوسو سسما مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر النصر عربستان گفت: به تیم النصر این برد را تبریک می‌گویم و باید بگویم که ما ظرفیت شکست را داریم. روی یک اشتباه بچه‌گانه مدافع‌مان این شکست را متحمل شدیم. بعد از گل آن‌ها حملات زیادی ترتیب دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در زدن توپ‌های پایانی باید دقت بیشتری می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی فولاد در خصوص نیمه نخست و جریان بازی در نیمه دوم نیز گفت: در نیمه اول مالکیت توپ تقریبا مساوی بود اما تمام شانس‌های گل نیمه نخست برای ما بود، در نیمه دوم خیلی زود گل خوردیم و پس از آن موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متأسفانه نتوانستیم آن‌ها را تبدیل به گل کنیم و روی یک ضدحمله گل دوم هم دریافت کردیم. تا آخرین لحظه جنگیدیم و به حملات خود ادامه دادیم و باید بگویم که بهترین‌ موقعیت‌های گل برای ما بود.

سسما گفت: امروز روز شانس النصر بود و این باخت حق ما نبود. همینکه بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان تیم حریف انتخاب شده، خودش گویای همه چیز است. به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آن‌ها تمام توان خود را در زمین گذاشتند. دو بازی دیگر باقی مانده و بدون شک تمام سعی خود را تا لحظه پایانی خواهیم کرد.

وی در انتها درباره خستگی بازیکنان برای بازی بعد برابر السد گفت: دوروز تا بازی بعدی فاصله داریم و باید از آقای آذری مدیرعامل باشگاه که تمام موارد مورد نیاز برای ریکاوری هرچه بهتر بازیکنان را تهیه کرده است، تشکر ویژه داشته باشیم. هنوز بازی امشب را آنالیز نکرده‌ایم و پس از آنالیز برای دیدارهای بعدی تصمیم خواهیم گرفت که از چه بازیکنانی استفاده کنیم. شکی در این نیست که باید بازیکنان را از نظر روحی و جسمی ریکاوری کنیم تا با فراموشی باخت امشب برای بازی‌های آتی بجنگند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوسو سسما فولاد خوزستان فولاد خوزستان فولاد خوزستان و النصر لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس لیگ قهرمانان آسیا یوسو سسما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!