Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:43:17 GMT

توزیع 1800 تن سیمان در جنوب استان کرمان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۶۰۷۰

توزیع 1800 تن سیمان در جنوب استان کرمان

ایسنا/کرمان معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب استان کرمان از توزیع 1800 تن سیمان در منطقه خبرداد.

"محسن مشایخی" در  گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: متأسفانه اخیراً شاهد بروز مشکل و کمبود سیمان در کشور بودیم که به تبع  بازار جنوب کرمان نیز تحت تاثیر این مشکلات قرار گرفت.

وی همراهی انجمن سیمان کشور و  کارخانه های سیمان استان کرمان را در کاهش التهاب به وجود آمده در بازار سیمان موثر دانست و افزود: با پیگیری های انجام شده در جهت رفع  التهابات موجود در بازار و ایجاد آرامش، تولید کامل سیمان استان کرمان  در تاریخ سوم اردیبهشت ماه به میزان 1800 تن به جنوب کرمان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مشایخی تامین نیاز سیمان را در جنوب کرمان نوید داد و گفت:  این میزان سیمان  مربوط به سوم  اردیبهشت ماه جاری است و طبق هماهنگی های صورت گرفته  نیاز کامل بازار جنوب کرمان توسط کارخانه‌ های سیمان استان  تأمین خواهد شد.

وی میزان نیاز روزانه سیمان در جنوب کرمان را 500 تن اعلام کرد و گفت: سیمان تأمین شده بیش از 3 برابر نیاز منطقه و بازار کاملا اشباع خواهد شد.

معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان از توزیع سیمان اختصاص یافته در منطقه خبرداد و گفت: سیمان موردنیاز طبق برنامه ریزی در همه شهرستان های جنوب کرمان  توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سيمان استان کرمان جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،حمید سالخورده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای امدادی در منطقه فاریاب در حالت آماده‌باش قرار دارند.    کانون این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین اعلام شده است.   کانون وقوع این زلزله در ۲۹ کیلومتری فاریاب، ۳۰ کیلومتری کهنوج و ۴۷ کیلومتری عنبرآباد در جنوب کرمان کرمان اعلام شده است.   فاریاب شهری در استان کرمان و مرکز شهرستان فاریاب است.   شهر فاریاب، در ۳۳۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان کرمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زلزله این استان را لرزاند
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم