Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران زرگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با آغاز پیک چهارم شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی، نبود درآمد از یک طرف و اجاره ای بودن مکان ورزشی و درخواست اجاره بها توسط موجر و همچنین سررسید تسهیلات بانکی از دیگر سو باعث شده است تا فشار مضاعفی به باشگاهداران و حتی مربیان وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: امروز درآمد باشگاهداران به صفر رسیده است بطوریکه حتی در پرداخت بدهی های ناشی از دریافت تسهیلات کرونایی خود، عاجز و درمانده هستند و اگر تعطیلی باشگاه ها تداوم یابد در این صورت بدهی ها سیر صعودی یافته و در نهایت دچار ورشکستگی خواهند شد.

زرگری افزود: متاسفانه در وضعیت فعلی حاکم بر باشگاه های ورزشی، موجران با علم به موضوع ضرر و زیان وارده به باشگاه ها به لحاظ مالی، ریالی از حق قانونی خود نمی گذرند و این نیز فشار را بر باشگاهداران مضاعف تر کرده است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان از متولیان ورزش استان به ویژه مدیرکل ورزش و جوانان خواست به داد باشگاهداران در این شرایط سخت و طاقت فرسا که در این وضعیت کرونایی عرصه بر آنان تنگ‌تر نیز شده است برسند و حداقل در بخشودگی اجاره بها مکان های ورزشی در ایام تعطیلی و همچنین عقب انداختن اقساط مربوط به تسهیلات کرونایی بانکی، یاریگر آنان باشند.  

زرگری افزود: متاسفانه این روزها بعضی باشگاهداران و مربیان در تامین مخارج زندگی از قبیل خورد و خوراک و پرداخت اجاره منزل با مشکل جدی مواجه هستند که اگر چاره جویی نشود و به لحاظ روانی همچنان زیر فشار باشند به حتم انگیزه خود را از دست داده و به زمین خواهند خورد.

وی اظهار داشت: باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام زنجان به خاطر شیوع ویروس کرونا از جهات مختلف آسیب دیده اند که جز با کمک و حمایت متولیان امر، این آسیب ها برطرف و جبران نخواهد شد.  

زرگری با تاکید براینکه چرا باید باشگاهداران تاوان آنهایی که دستورالعمل های ستاد مدیریت مقابله با کرونا را رعایت نکرده و مسافرت و دورهمی راه انداختند را بدهند، افزود: این هیات در همه حال به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در باشگاه ها از سوی باشگاهداران، تاکید داشته و آنها نیز از آن تمکین کرده اند پس اجازه دهیم این سفیران سلامت مجدد فعالیت خود آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه به جرات می توان گفت سالمترین فضا در این برهه از زمان باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام هستند که سلامتی را به ورزشکاران هدیه می‌دهند، تصریح کرد: تا به امروز هیچیک از ورزشکاران فعال در این رشته ورزشی زنجان به کرونا مبتلا نشده‌اند که این نشان می‌دهد ورزش سیستم ایمنی بدن را در مقابل بیماری‌هایی چون این ویروس منحوس و مهلک، ارتقا می بخشد که به نظر بهتر است در این شرایط حاکم از فعالیت ورزشی ها حمایت و پشتیبانی شود.  

برچسب‌ها فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زنجان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زنجان محدودیت های کرونا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زنجان محدودیت های کرونا اخبار کنکور بدنسازی و پرورش اندام باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی گفت: در شرایط کنونی، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح مشغول خدمت هستند.

وی افزود: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیروهای طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت بوده و تعداد محدودی از همکاران ما در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا و…، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.

عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یک چالش عمومی جهانی است و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

کد خبر 6088263 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳