Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضایی گفت: تجربه نشان داده دشمن هر بار با تله و دامی جدید برای رسیدن به مطامع دنیایی خود وارد می‌شود، نباید در مذاکرات وین فریب بخوریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، در زمینهٔ مذاکرات وین اظهار داشت: این مذاکرات نباید مانند دور گذشته باشد که طرف مقابل هیچ امتیازی نداد و به وعده نسیه خود نیز عمل نکرد، بایستی بنا به تأکید مقام معظم رهبری حرف روی رفع کامل تحریم‌ها بدون قید و شرط باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگرچه تجربه سالیان متمادی نه‌تنها برای کشور ما، بلکه برای سایر کشورها این را نشان داده که دشمنان خیرخواه ما نبوده و با توجه به خباثت و مشی شیطانی آن‌ها، با آرمان و نظام اسلامی همراه نیستند.

امام‌جمعه معمولان عنوان کرد: ما آزمون خود را به‌خوبی پس داده‌ایم، معلوم نیست حسن نیت آن‌ها به چه مقدار است، در این زمان ما بایستی برای طرف مقابل شرط و تعهداتی بگذاریم که عمل کنند و در این راستا راستی آزمایی کنیم نه اینکه آنان این کار را بکنند.

وی تصریح کرد: مسئولان تیم مذاکره‌کننده ایرانی نباید اجازه دهند که مذاکرات برجامی فرسایشی شود، باید با دقت و مراقبت هوشمندانه‌ای ورود کنند که کشور دچار چالش دیگری نشود.

رضایی گفت: تجربه نشان داده دشمن هر بار با تله و دامی جدید برای رسیدن به مطامع دنیایی خود وارد می‌شود، خواسته مقام معظم رهبری و تمام ملت ایران از مسئولین تیم مذاکره‌کننده، لغو کامل تحریم‌ها است.

امام‌جمعه معمولان گفت: مردم نامحرم نیستند، تیم مذاکره کنند بایستی مردم را به‌طور شفاف در جریان مذاکرات قرار داده و فریب نخورند.

وی گفت: با توجه به شیطنت و خباثت آمریکا شاید چند مورد از موارد تحریم را به‌طور موردی که در راستای ایران اعمال‌شده بردارند و در ازای آن توقع پایبندی ایران و انجام تمامی تعهدات به‌طور یک‌جانبه باشد که این همان دام مذاکره قبلی است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره

ایسنا/زنجان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خرم‌دره گفت: اولین اردوی جهاد دامپزشکی خرم‌دره در سال جدید با حضور گروه‌های عملیاتی در روستای انجلین برگزار شد.

 مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی خرم‌دره، اظهار کرد: در این اردوی جهاد دامپزشکی بیش از ۲۲۵۰ راس دام سبک شامل گوسفند و بز علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و بیماری برسلوز تحت پوشش کامل واکسیناسیون قرار گرفتند.

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در این اردوی جهادی، گفت: خدماتی مانند واکسیناسیون دام‌ها در روستاهای هدف علیه بیماری‌های واگیردار دامی و مشترک بین انسان و حیوان، سم‌پاشی دام‌ها و اماکن نگهداری دام، معاینه، ویزیت و پایش بیماری‌های دامی و برگزاری دوره آموزشی ترویجی درباره بیماری‌های دامی ویژه دامداران در منطقه برگزار شد.

حیدری با اشاره به واکسیناسیون بالغ بر ۵۰۰ قطعه طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل، بیان کرد: حدود ۱۵ راس دام سبک و سنگین به‌طور رایگان توسط دامپزشکان جهادی ویزیت و درمان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • مذاکرات با دشمن صهیونیستی به مراحل سرنوشت‌ساز رسیده است
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • معنی جالب جنگ زرگری + فیلم
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق