Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@20:57:58 GMT

تریلی حامل پارچه های قاچاق به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۸۰۸۱

تریلی حامل پارچه های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو تریلی و کشف 1508طاقه پارچه در شهرستان دورود خبر داد.

 سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی  شهرستان دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگی مقام قضائی یک دستگاه خودرو تریلی را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو  توقیفی 1508طاقه پارچه  فاقد مدارک گمرکی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه محموله قاچاق از استان های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود، اظهار داشت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 70 میلیارد ریال اعلام کردند و متهم تحویل مراجع ذی صلاح شد.

سردار مهدیان نسب در پایان با اشاره به نامگذاری سال 1400 به "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" و نقش کالای قاچاق به عنوان یکی از موانع تحقق این شعار  به هم استانی ها توصیه کرد، در صورت برخورد با اینگونه موارد پلیس را هرچه سریعتر در جریان قرار دهند.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان در محور مواصلاتی باغستان به سمت میدان سایت از یک دستگاه کشنده ماک مشکوک، یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: بیل مکانیکی قاچاق به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم نیز با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی