Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@13:30:46 GMT

۱۱ شهر میزبان یورو ۲۰۲۰ تایید نهایی شدند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۸۲۶۲

یوفا با حذف نام دوبلین، در نهایت یازده شهر را برای میزبانی از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ معرفی کرد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام نشریه ورزشی «ساکرنت»، پیش از همه گیری ویروس کرونا یوفا اعلام کرده بود که رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به میزبانی دوازده شهر در سراسر قاره اروپا برگزار می‌شود، اما شیوع این ویروس منحوس و اعمال محدودیت‌های بهداشتی در سراسر جهان باعث شد تا یوفا در تصمیم خود تجدیدنظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق اخبار جدید میزبانی یورو از شهر دوبلین ایرلند گرفته شد و بنابراین مسابقات در یازده شهر به جای دوازده شهر برنامه ریزی شده برگزار خواهد شد.

* فهرست شهر‌های میزبان بازی‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ به شرح زیر است:

بازی‌های گروه A: شهر‌های رم (ایتالیا) و باکو (آذربایجان)

بازی‌های گروه B: سن‌پترزبورگ (روسیه) و کپنهاگ (دانمارک)

بازی‌های گروه C: آمستردام (هلند) و بوخارست (رومانی)

بازی‌های گروه D: لندن (انگلیس) و گلاسکو (اسکاتلند)

بازی‌های گروه E: بیلبائو (اسپانیا) و سن‌پترزبورگ (روسیه)

بازی‌های گروه F: مونیخ (آلمان) و بوداپست (مجارستان)

قرار بود دیدار‌های (لهستان - اسلواکی، سوئد - اسلواکی و سوئد - لهستان) در دوبلین برگزار شود، ولی اکنون اعلام شد که این بازی‌ها در سن پترزبورگ برگزار خواهد شد. کلانشهر روسیه پیش از این با میزبانی سه مسابقه گروهی و میزبانی یک دیدار یک چهارم نهایی از شهر‌های شلوغ یورو بود.

آخرین شهری که برای میزبانی یورو با حضور محدود تماشاگران اعلام آمادگی کرد، مونیخ آلمان بود و بر این اساس ۱۵ هزار نفر در هر بازی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

 

بیشتر بخوانید: تلاش یوونتوس برای خرید ایکاردی

انتهای پیام/

برچسب ها: یورو 2020 یوفا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یورو یورو 2020 یوفا بازی های گروه یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، با تایید دومینیکو تدسکو، سرمربی بلژیک، مسابقات یورو که قرار است در آلمان برگزار شود را از دست داد.

کورتوا کل فصل جاری را از دست داده و پس از مصدومیت جدید در ماه مارس گذشته، مجبور به انجام یک عمل جراحی دیگر روی زانوی مصدومش شد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، گفت که امیدوار است در دیدار هفته آینده مقابل کادیز به کورتوا تکیه کند و او را برای بازی بایرن مونیخ در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت نشاند.

با وجود بازگشت دوباره تیبو کورتوا، تدسکو تایید کرد که او را در لیست بلژیک برای یورو انتخاب نخواهد کرد. سرمربی تیم ملی بلژیک روز سه‌شنبه به رسانه‌های آلمانی گفت: "من همه چیز را در مورد این موضوع گفته‌ام. من به موقعیت‌های احتمالی نگاه نمی‌کنم، بلکه روی بازیکنانی تمرکز می‌کنم که در آماده‌ترین وضعیت ممکن و در شرایط خوبی هستند."

دیگر خبرها

  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ