Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک گفت: حدود ۱۵ هزار نفر در استان مرکزی بر اساس اولویت‌بندی تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش برنا از اراک، یاسر قربانی افزود: ۱۰ هزار نفراز افراد واکسیناسیون شده در اراک و حدود پنج هزار نفر هم در سایر شهرستان‌های استان بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کادر درمان، جانباران و پاکبانان گروه‌های جمعیتی هدف واکسیناسیون کرونا در استان بوده‌اند که واکسن برای آنان تزریق شده است.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک گفت: سهمیه‌های تحویلی واکسن‌ به استان مرکزی تاکنون از نوع اسپوتنیک وی، باهارات هند، سینوفارم چین و واکسن آسترازنکا کره بوده است و تاکنون هیچ عوارض ناگوار و موارد بستری در افراد مشمول تزریق در استان گزارش نشده است.

قربانی افزود:  ستاد ملی کرونا  در نشست امروز خود برای تزریق واکسن سالمندان بالای ۸۰ تصمیم‌گیری می‌کند تا چگونگی و مکانیزم آن برای پوشش افراد سالمند اعلام شود.

وی اظهار داشت: مردم برای زدن واکسن به مراکز جامع سلامت مراجعه نداشته باشند و هر  اطلاع رسانی در این زمینه از سوی رسانه‌های معتبر به آگاهی عموم رسانده می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اراک موج چهارم کرونا در استان مرکزی واکسن کرونا در اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی به صورت رسمی در اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی در مراسمی روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران خبرگزاری ایمنا و جمعی از مدیران دستگاه‌های استان به‌طور رسمی افتتاح شد.

کد خبر 749573

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون