Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:47:22 GMT

آزمون صلاحیت بالینی رشته پزشکی خردادماه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۹۰۶۹

آزمون صلاحیت بالینی رشته پزشکی خردادماه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی زمان برگزاری سی و یکمین دوره آزمون صلاحیت بالینی پزشکی را اعلام کرد. این دوره از آزمون ۶ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومی در مراکز مهارت های بالینی دانشگاه های علوم پزشکی همزمان برگزار می شود.

این آزمون شامل ۱۶ ایستگاه است که از این تعداد، ۱۳ ایستگاه مربوط به مهارت های عملی و سه ایستگاه، حالت استراحت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به کسانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهینامه مهارت های بالینی پایان دوره پزشکی عمومی اعطاء خواهد شد. ارائه این گواهینامه برای کلیه فارغ التحصیلان شرکت کننده در دوره پزشکی تخصصی و نیز جهت اخذ شماره نظام پزشکی و طبابت الزامی است.

سئوالات آزمون بصورت متمرکز از طرف دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت طراحی و در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد. این آزمون چهار بار در سال بصورت فصلی و در صورت وجود دانشجوی در حال فارغ التحصیل شدن در دانشگاه برگزار می شود.

کد خبر 5196347

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش پزشکی مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی آزمون گروه علوم پزشکی ارزشیابی آموزشی آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشجویان دوره دکتری وزارت علوم تحقیقات و فناوری انتخاب رشته دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های ایران سازمان امور دانشجویان ویروس کرونا دانشگاه جامع علمی کاربردی واکسیناسیون آموزش پزشکی پزشکی عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی