Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس، ۱۶ کتاب جدید سوره مهر در نرم‌افزار واقعیت افزوده راوینو عرضه شد.

پس از استقبال مخاطبان از واقعیت افزوده کتاب «کد۲۴» نوشته حبیب احمدزاده، ۱۶ عنوان از کتاب‌های پر مخاطب سوره مهر به ترتیب زیر در این نرم‌افزار عرضه شد. 

۱.    «کد ۲۴» نوشته حبیب احمدزاده
​۲.    «بابانظر» خاطرات شهید محمدحسن نظرنژاد نوشته سیدحسن بیضایی و مصطفی رحیمی
​۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    «دختر شینا» خاطرات قدم خیر محمدی همسر شهید حاج ستار ابراهیمی نوشته بهناز ضرابی‌زاده
​۴.    «ارتداد» نوشته وحید یامین‌پور
​۵.    «دارساوین» خاطرات فتح‌الله جعفری نوشته سعید علامیان
​۶.    «پوتین قرمزها» خاطرات مرتضی بشیری نوشته فاطمه بهبودی
​۷.    «دا» خاطرات سیده زهرا حسینی نوشته سیده اعظم حسینی
​۸.    «کوچه نقاش‌ها» خاطرات سید ابوالفضل کاظمی نوشته راحله صبوری
​۹.    «خاطرات عزت‌شاهی» نوشته محسن کاظمی
​۱۰.    «نورالدین پسر ایران» خاطرات سید نورالدین عافی نوشته معصومه سپهری
​۱۱.    «زندان الرشید» خاطرات علی‌اصغر گرجی‌زاده نوشته محمدمهدی بهداروند
۱۲.    «پایی که جاماند» خاطرات خودنوشت سیدناصر حسینی‌پور
​۱۳.    «خاطرات سفیر» نوشته نیلوفر شادمهری
​۱۴.    «مهمان صخره‌ها» خاطرات خلبان محمد غلامحسینی نوشته راحله صبوری
​۱۵.    «خاطرات احمد احمد» نوشته محسن کاظمی
​۱۶.    «آه باشین» نوشته محمدکاظم مزینانی

واقعیت افزوده یک نمای فیزیکی زنده، مستقیم یا غیرمستقیم و معمولاً در تعامل با کاربر است، که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه می‌کند. این عناصر براساس تولیدات کامپیوتری که از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر توسط سنسورهای ورودی مانند صدا، ویدئو، تصاویر گرافیکی یا داده‌های GPS است، ایجاد می‌شود.

در واقعیت افزوده معمولاً چیزی کم نمی‌شود بلکه فقط اضافه می‌شود و بخشی از اطلاعاتی را که کاربر درک می‌کند، در دنیای واقعی وجود دارند و بخشی توسط کامپیوتر ساخته شده‌اند.

جهت مشاهده ویدئو ابتدا اینترنت خود را روشن کرده و سپس نرم افزار را پس از دریافت باز نمایید بر روی صفحات دارای واقعیت افزوده بروید و دوربین خود را بر روی تصویر قرار دهید، اندکی صبر کنید تا ویدیو بارگزاری شود. مدت زمان بارگزاری و نمایش ویدیو به سرعت اینترنت بستگی دارد.

جهت رفاه مخاطبان در اپلیکیشن از تکنولوژی استریم آن لاین استفاده شده است. مخاطبانی که به واقعیت افزوده کتاب‌ها علاقه دارند، می‌توانند روی اینجا کلیک کرده، تا با استفاده از نرم افزار واقعیت افزوده‌ راوینو، به نمایی زنده از کتاب‌‌های ذکر شده، دسترسی داشته باشند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ارزش افزوده سوره مهر کتابهای جدید دختر شینا بابا نظر ارتداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم

مجموعه "اسوه"، با نگاهی تاریخی به زندگی ائمه اطهار(ع) برای نخستین‌بار در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

صفا امیری، مدیر نشر بین‌المللی براق، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فعالیت‌های این نشر در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران گفت: نشر براق امسال با 27 عنوان کتاب جدید برای گروه سنی کودک و نوجوان در این رویداد فرهنگی حضور خواهد داشت. 

وی ادامه داد: شش عنوان از مجموعه "انتظار" برای نخستین‌بار عرضه خواهد شد. در این کتاب، زندگی امام زمان(عج) برای گروه سنی کودک روایت می‌شود. زندگی‌نامه حضرت قائم(عج)، نواب ایشان، وظایف منتظران، شباهت‌هایی که ایشان با دیگر افرادی دارند که در قرآن و احادیث ذکر شده است و ... از جمله موضوعاتی است که در این مجموعه به آن پرداخته شده است. 

امیری از مجموعه "اسوه" با عنوان دومین مجموعه جدید این نشر برای نمایشگاه یاد کرد و افزود: این مجموعه تلاش دارد زندگی 14 معصوم(ع) را در بستر تاریخی و با تکیه بر اسناد و منابع تاریخی بررسی و روایت کند. 

زمانه زر و زور و گل محمدی

مدیر نشر براق یادآور شد: مجموعه "سازنده کشتی کیست؟" از دیگر آثاری است که از این نشر برای اولین‌بار عرضه می‌شود. این مجموعه که به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین حیدری ابهری نوشته شده، در نظر دار. موهبت و نعمت‌های الهی را بر مبنای آیات قرآن کریم برای کودکان با زبانی داستانی روایت کند. در واقع کودک با یادآوری نعمت‌ها، می‌آموزد که چگونه شاکر خداوند باشد.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از روز 19 تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برپاست. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران