Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرومیت بازیکن تیم سپاهان برابر پرسپولیس باید توسط سازمان لیگ فوتبال اعلام شود

ابوالفضل محمدی حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره محرومیت احسان حاج صفی ارائه کرد.

به گزارش طرفداری، احسان حاج صفی در دیدار تیمش برابر نساجی مازندران کارت زرد گرفت تا با احتساب اخطارهایش با پیراهن تراکتور، چهار کارته شود و شائبه محرومیتش از بازی با پرسپولیس به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل محمدی حسن زاده، رییس کمیته انضباطی در این خصوص به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت:

طبق مقررات 112 انضباطی کارت زرد بازیکنی از فصل به فصل بعد منتقل نمی شود و سازمان لیگ در این خصوص باید اعلام کند زمانی که یک بازیکن از تیمی به تیم دیگر منتقل می‌ شود، آیا کارت زردهای قبلی بازیکن در تیم جدید اعمال می شود یا خیر.

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس پشت صحنه تیم منتخب قرن؛ جان مادرت اسم علی پروین را نیاور! فرد آزاردهنده کودک طرفدار استقلال دستگیر شد پرسپولیس - گوا، دیداری با دستاوردهای زیاد هشتگ برکناری چفرین، رئیس یوفا به ترند جهانی در توئیتر تبدیل شد لوچانو موجی: در نهایت همه از آنیلی و پرز تشکر خواهند کرد که روبروی یوفا ایستادند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!