Web Analytics Made Easy - Statcounter

تگزاس مانتلی گزارش داد، مردم در حال استفاده از نردبان‌های ۵ دلاری برای بالا رفتن از بخش‌هایی از دیوار ۱۵ میلیارد دلاری مرزی جنوبی آمریکا هستند که تحت دولت دونالد ترامپ، ساخته شده بود.

 به نقل از بیزنس اینسایدر، به گفته گزارش، مقامات گشت مرزی آمریکا که بر دیواری که در بخش‌هایی از مرز آمریکا و مکزیک ساخته شده نظارت دارند، اغلب نردبان‌های به جامانده از مهاجران غیرقانونی را پیدا می‌کنند که از طریق بخش‌هایی از دیوار، خود را به تگزاس جنوبی می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش تگزاس مانتلی به نقل از "اسکات نیکول"، فعال و شهروند تگزاس نوشت: این نردبان‌ها احتمالاً ۵ دلار می‌ارزند، در حالی که دیواری را شکست می‌دهند که هر یک مایلش در این مکان ۱۲ میلیون دلار قیمت دارد.

وی افزود: برخلاف دیوار، این نردبان‌ها به کار می‌آیند.

وعده ترامپ برای ساخت دیوار، یکی از وعده‌های محوری مبارزات انتخاباتی او در ۲۰۱۶ بود. از آن زمان تاکنون گزارشات متعددی مبنی بر آن وجود داشته که مهاجران قادر هستند از بخش‌هایی از دیوار بالا بروند و به آن طرف بپرند.

ویدئویی که در سال ۲۰۱۹ فراگیر شد، فردی را نشان می‌داد که به کمک یک نردبان، از دیوار مرزی بالا رفت و سمت دیگر دیوار پرید.

طبق گزارش‌ها، مقامات گشت مرزی با وسیله نقلیه خود از روی نردبان‌ها رد می‌شوند تا آن‌ها را نابود کنند و آن‌ها را در انبوه زباله‌هایی رها می‌کنند که باید دفع شوند.

تگزاس مانتلی گزارش داد، بخشی از دیوار بین ایالت "ایدالگو" مکزیک و شهر "گرانجنو" تگزاس، تحت دوره ترامپ و بخشی از آن در دوره اوباما ساخته شد. هزینه بخشی از دیوار که در دوره ترامپ ساخته شد، ۲۷ میلیون دلار به ازای هر مایل بود.

به گفته "تام پورتر" از اینسایدر، وعده ترامپ برای ساخت دیوار کامل هزار مایلی در امتداد مرز آمریکا و مکزیک، هرگز به پایان نرسید.

وی طی دوران ریاست جمهوری خود، ۸۰ مایل اضافی از دیوار را ساخت و اکثر این دوره را به تقویت ۴۰۰ مایل حصار و موانعی پرداخت که طی دولت‌های قبلی نصب شده بودند.

وی وعده داد که مکزیک تأمین مالی ساخت دیوار را به عهده می‌گیرد، در حالی که ۱۵ میلیارد دلار بودجه تخمین زده شده از محل مالیات فدرال تأمین شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بخش هایی نردبان ها ساخته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور

گمرک ایران اعلام کرد: واردات قهوه در سال ۱۴۰۲ با رشد ۷۵ درصدی به رقم ۱۴۸ میلیون دلار رسید.

به گزارش ایرنا از گمرک ایران، میزان وزنی قهوه وارداتی در این مدت ۴۹ هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۸.۵۵ درصد افزایش داشته است.

این گزارش با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ کشورهای امارات متحده عربی، ویتنام، هند، اندونزی و اوگاندا ۵ کشور عمده طرف معامله واردات قهوه با ایران بودند، می افزاید: ۹۵ درصد از ارزش قهوه وارداتی به کشور از طریق ۵ کشور مذکور انجام گرفته است.

بر اساس این گزارش، در این میان کشور امارات متحده عربی با ۷۸ میلیون دلار، ۵۲.۸۹ درصد از سهم واردات قهوه ایران به لحاظ ارزشی را به خود اختصاص داد.

این گزارش می‌افزاید: تشریفات گمرکی حدود ۸۲ درصد از وزن و ارزش واردات قهوه از طریق گمرک شهید رجایی انجام گرفته است و پس از آن گمرکات مشهد، بوشهر، بندرلنگه و تهران در رده بعدی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، در سال ۱۴۰۲ این میزان قهوه وارداتی از سوی ۱۲۱ شخص و شرکت انجام گرفته است. شایان ذکر است، تجارت جهانی قهوه در سال ۲۰۲۲ به میزان ۴۵.۵ میلیارد دلار بوده که بزرگترین صادرکنندگان قهوه، کشورهای برزیل کلمبیا و ویتنام و بزرگترین واردکنندگان قهوه آمریکا، آلمان و بلژیک بودند. سهم قهوه از تجارت جهانی در سال ۲۰۲۲ به میزان ۱۹ صدم درصد از تجارت جهانی بوده است.

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان