Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس سریلانکا امروز (شنبه) رهبر ارشد مسلمانان و یکی از اعضای پارلمان را در ارتباط با حملات عید پاک ۲۰۱۹ با ۲۷۹ کشته در حالی دستگیر کرد که فشارها بر تسریع تحقیقات در این باره افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، بازرسان "رشاد بسیع‌الدین"، رهبر حزب "همه کنگره‌های مردمی سیلان" را بر اساس قانون جلوگیری از تروریسم دستگیر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس منطقه‌ای سریلانکا اعلام کرد، بسیع الدین و برادرش در حمله‌ای پیش از سحر به منازلشان در کلمبو، پایتخت این کشور دستگیر شدند.

رئیس پلیس منطقه‌ای سریلانکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: آنها بر اساس قانون جلوگیری از تروریسم و با توجه به شرایط و قرائن موجود مبنی بر ارتباط با عاملان انتحاری حملات عید پاک ۲۰۱۹ دستگیر شدند.

دستگیری این دو تن سه روز پس از آن صورت گرفته که رئیس کلیسای کاتولیک رومی سریلانکا دولت را به توقف تحقیقات در این باره متهم کرده بود.

قریب به ۲۰۰ تن در چند روز پس از حملات انتحاری به هتل‌ها و کلیساها از سوی افراطیون محلی دستگیر شدند اما هنوز کسی متهم نشده است.

یکی از برگزار کنندگان دومین سالگرد حملات عید پاک ۲۰۱۹ روز چهارشنبه گفت، به شدت بابت فقدان پیشرفت در این تحقیقات ناراحت است.

این در حالیست که نمایندگان حزب همه کنگره‌های مردمی سیلان در اکتبر گذشته میلادی از گوتابایا راجاپاکسه، رئیس جمهوری برای اصلاح قانون اساسی، اختیارات گسترده‌تر وی به قوه قضائیه و پارلمان حمایت اساسی کردند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجارهای سریلانکا سريلانكا عید پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر قاچاقچی قرص‌های غیرمجاز در منطقه تهرانپارس تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ سعید راستی؛ رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار کرد: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیرمجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه است.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم 28 کیلوگرم قرص‌های غیرمجاز و 18 لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

تعیین‌تکلیف 170 خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و داروهای ممنوعه و غیرمجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟