Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:53:32 GMT

با هرنوع تخطی از مصوبات ستاد کرونا با جدیت برخورد شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۰۵۴۴

با هرنوع تخطی از مصوبات ستاد کرونا با جدیت برخورد شود

به گزارش خبرگزاری  فارس از بجنورد، محمدعلی شجاعی در نشست امروز با ستاد مقابله با کرونا استان، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان باید افراد دارای تست مثبت کرونا را به خانواده و محل کار فرد معرفی کند. 

وی در خصوص برگزاری  مراسم شب های قدر تصریح کرد: برنامه ریزی استان اگر با مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منافاتی ندارد به شهرستان‌ها ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی افزود: در بحث دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی به طور جدی ورود شود چرا که هر چه ترددها کم شود زنجیره انتقال این بیماری زودتر از بین می‌رود.

شجاعی با بیان این در بحث برخوردها و نظارت ها نباید نگاه یکسانی داشته باشیم، گفت: نقاط قرمز ابتلا با جزئیات بیشتر شناسایی شود تا بدانیم در کدام شهر، صنف، مکان عمومی و... شیوع بیماری بیشتر است تا با نگاه ویژه تر و جدی تر نظارت و برخورد کنیم. 

وی افزود: برخورد با متخلفان از مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا با جدیت بیشتری باشد. 

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: با صدور دستور خاموشی روشنایی تمامی بوستان ها و مکان های عمومی سطح استان تا اطلاع ثانوی، گفت: انواع شاخص های رعایت پروتکل ها به تفکیک شهرستانی مشخص شود تا به فرمانداران برای نظارت و برخورد ابلاغ شود. 

شجاعی اضافه کرد: رسانه ها بحث هشدارها و اطلاع رسانی به مردم را با جدیت بیشتری پیگیری کند چرا که در حال حاضر اعضای خانواده مراجعه کنندگان به بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند.

استاندار خراسان شمالی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: باید با تلاش دسته جمعی، اجرای مصوبات و برخورد قاطع با متخلفان زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنیم.

انتهای پیام/ج
 

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی مصوبات ستاد مبارزه محمدعلی شجاعی ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

وی اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم علی‌القاعده جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

کد خبر 849315 برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند