Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه همه ساله در فصل بهار شاهد عرضه بیشتر دام در استان هستیم که انتظار می‌رود این موضوع با کاهش قیمت گوشت‌قرمز در قصابی‌ها همراه باشد در حالی که عملا این اتفاق نیافتاده و قیمت گوشت قرمز همچنان بالا است.

اسماعیل پرویزی فر سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همه ساله در فصل کوچ شاهد عرضه بیشتر دام در استان هستیم و امسال با وجودی که به دلیل خشکسالی‌ حادث شده و ترس دامداران از عدم تامین علوفه مورد نیاز دام هایشان، عرضه دام زنده بیشتر از سنوات گذشته است و این موضوع باعث کاهش قیمت دام زنده هم شده، اما قیمت گوشت قرمز در استان همچنان بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویزی‌فر ادامه داد: افزایش عرضه دام زنده در استان سبب پایین آمدن قیمت دام زنده شده اما قیمت گوشت قرمز در قصابی ها همان قیمت های قبلی بوده و روند کاهشی ندارد.

وی ادامه داد: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم دام زنده در استان که در مقاطعی به بالای 58 و حتی 60 هزار تومان هم رسیده بود، بین 45 تا 55 هزار تومان است و قاعدتا باید قیمت گوشت قرمز در قصابی‌ها هم با کاهش حدود 20 هزار تومانی همراه باشد که عملا اینگونه نیست.

پرویزی‌فر گفت: امروز(چهارم اردیبهشت) میانگین قیمت دام زنده(گوسفند) در استان 54 هزار تومان بوده و قیمت گوشت قرمز گوسفندی مخلوط 120 هزار تومان است که این قیمت ها باید حدود 20هزار تومان کمتر بود.

وی با بیان اینکه نظارت بر قیمت گوشت قرمز در قصابی ها به عهده سازمان صمت است، گفت: در حال واکاوی دلایل بالا بودن قیمت گوشت قرمز در استان با همکاری سازمان صمت هستیم که قرار شده بر اساس قیمت دام زنده و همه عوامل موثر در تعیین قیمت گوشت قرمز، قیمت مصوب به قصابی ها اعلام شود.

پرویزی‌فر با بیان اینکه اولین نشست تعیین قیمت گوشت قرمز دوشنبه همین هفته(ششم اردیبهشت) در استان تشکیل خواهد شد، گفت: قرار شده نشست تنظیم بازار گوشت قرمز استان به صورت منظم تشکیل شده و هر دو هفته یکبار قیمت گوشت قرمز اعلام شود که البته کارهای اجرا و نظارت بر مصوبات این نشست با سازمان صمت خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای مصوبات این نشست از طریق اتحادیه قصابان، ابراز امیدواری کرد: این نشست بتواند قیمت گوشت قرمز را در استان سامان بدهد.

سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه میزان تولیدات گوشت قرمز استان کرمانشاه را حدود 45 هزار تن در سال عنوان کرد و افزود: نیاز سالانه استان به گوشت قرمز حدود 26 هزار تن است و حدود 19 هزار تن مازاد تولید گوشت قرمز در استان داریم.

پرویزی‌فر اضافه کرد: اگرچه بیش از نیاز استان دام و تولید گوشت قرمز داریم، اما متاسفانه قیمت گوشت قرمز در استان حتی از استانهای مجاور هم بالاتر است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قیمت گوشت قرمز كرمانشاه قیمت گوشت قرمز در قصابی ها گوشت قرمز در استان قیمت دام زنده هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند

یکی از محله‌هایی که می‌توانید آپارتمانی ارزان‌قیمت و البته با متراژ پایین پیدا کنید، مبارک‌آباد بهشتی است. یک واحد ۶۶ متری دو خوابه در این محله با ۴ سال سن به قیمت یک میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین، واحد دیگری در محله مسعودیه با متراژ ۴۳ متر، ۲۰ سال سن و یک اتاق خواب به قیمت دو میلیارد تومان معامله می‌شود.

یک آپارتمان ۷ ساله با زیربنای ۶۲ متر و یک اتاق خواب در محله حسن‌آباد، یک میلیارد و ۳۰۲ میلیون تومان می‌ارزد.

با سرمایه دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌توانید در محله آذری صاحب یک واحد آپارتمان ۴۴ متری ۱۵ ساله شوید.

برای خرید یک واحد آپارتمان نوساز ۶۵ متری با دو اتاق خواب به بودجه‌ای حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز دارید.

واحد دیگری با متراژ ۴۰ متر واقع در محله دولاب، دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در محله سلسبیل یک واحد ۲۱ ساله با متراژ ۴۰ متر به قیمت دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

آپارتمان دیگری در مولوی تهران با سنی حدود ۱۲ سال و زیربنای ۵۴ متر، دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

یک آپارتمان نوساز ۴۲ متری در محله شهدای خلیج فارس به قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

قیمت آپارتمان در محله‌های ارزان‌قیمت تهران (اردیبهشت ۱۴۰۳)

دیگر خبرها

  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر