Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@20:34:25 GMT

ادامه ضرب‌آهنگ پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سال١٤٠٠

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۰۸۸۸

ادامه ضرب‌آهنگ پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سال١٤٠٠

شهردار میبد از برگزاری نخستین جلسه کمیته عمران شهرداری میبد در سال١٤٠٠ خبر داد و گفت: ضرب‌آهنگ اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی شهرداری در سال١٤٠٠ بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نقوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«نخستین جلسه کمیته عمران شهرداری میبد در سال١٤٠٠؛ ضرب‌آهنگ اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی شهرداری در سال١٤٠٠ بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تقسیم بندی شهر به مناطق توافقی هفت گانه، توانستیم رضایت نسبی شهروندان را کسب کنیم و همین حرکت با رفع نواقص آن ادامه خواهد داشت و الگوی مناسبی برای آتیه شهر خواهد بود. حرکت آغاز شده از بهمن ۱۳۹۷، با هدف توزیع عادلانه، متناسب و همراه با دقت و کیفیت همچنان ادامه خواهد داشت. تحقق بیش از ۱۹۰ درصد بودجه سال ۱۳۹۹ از تلاش و همت خوب پرسنل شهرداری نشان دارد و اجرای پروژه‌های شاخص مصداق بارز شعار خواستن، توانستن است.

بیشترین مطالبه شهروندان و نمایندگان آنان در مجموعه شورای اسلامی شهر میبد، آسفالت و بهسازی معابر است که در مجموعه پروژه‌های میبد ۱۴۰۰ خواهد بود. گفتنی است آزادسازی و ساماندهی خیابان شهید مؤذن (بارجین)، خیابان امام رضا (ع) واقع در شهیدیه، احداث کارخانه آسفالت، ادامه‌ پروژه بزرگ ارگ شهرداری، پیگیری احداث پایانه مسافربری، مجموعه‌ی بازار روز میوه و تره بار، باغ سلامت بانو، باغ بانوان، اجرای پروژه آسفالت محلات، پروژه‌های بازآفرینی، ساماندهی پارک‌های محلات، احداث خیابان آیت الله نائینی، تکمیل و رفع خطر برخی از معابر شهری گوشه‌ای از مصوبات این جلسه بود.»

کد خبر 488545

منبع: ایمنا

کلیدواژه: میبد سال 1400 پروژه هاي عمراني آسفالت معابر باغ بانوان شهرداری شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ادامه خواهد اجرای پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

سیدانور رشیدی ظهر امروز در نشست مدیران و معاونین شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج به مناسبت روز شورا‌ها، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۵ اردبیهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد.

شهردار سنندج، عنوان کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای کامل ساماندهی دستفروشان انجام خواهیم داد و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است.

وی بیان کرد: در اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش هرگز دنبال بریدن نان و منبع درآمد هیچ شهروندی نیستیم، بلکه هدف ما اجرای طرح‌های کارشناسی شده برای مدیریت و ساماندهی وضعیت وانت‌بار‌ها و دست‌فروشان است.

به گفته شهردار سنندج، در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلا در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است.

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شد

رشیدی ادامه داد: برخی اقدامات زیرساختی شهرداری مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری برای هوشمندسازی و احداث سوله برای ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، افزود: تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و …خواهد بود.

رشیدی گفت: در راستا رفع مشکلات ترافیکی به عنوان یکی از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم، پروژه تعریض پل قشلاق، تکمیل بلوار سنجرخان و تکمیل بلوار ننله، انجام شده و پروژه تقاطع غیر همسطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر امسال اجرا خواهد شد.

شهردار سنندج بیان کرد: کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر با عرصه ۳ هزار مترمربع نیز انجام می‌شود.

 رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این دیدار گفت: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها نهراسد.

وی خطاب به معاونین، روسای سازمان‌ها و شهرداران حاضر در جلسه گفت: از تخریب‌ها نترسید؛ زدن برخی تیتر‌های زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست، اگر چه مجموعه شورا و شهرداری از انتقاد‌های سازنده استقبال می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد