Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@19:16:35 GMT

اعتراف به 11 فقره سرقت منزل در پایتخت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۱۰۴۴

اعتراف به 11 فقره سرقت منزل در پایتخت

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق منزل و کشف 11 فقره سرقت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را 20 میلیارد ریال اعلام کردند.

به گزارش ایران آنلاین سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" بیان داشت: هفتم بهمن ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت منزل به این پایگاه  ارجاع شد.

وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود، شهروندان ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر حضور 2 سارق را در داخل ساختمانی واقع در خیابان "نبرد شمالی" اعلام و ماموران گشت کلانتری 121 سلیمانیه سریعا به محل اعزام و متهمان را که قصد فرار داشتند دستگیر و پس از کسب دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده تحویل پایگاه ششم پلیس آگاهی می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: در تحقیقات اولیه هر دو متهم منکر بزه انتسابی و سرقت بوده و علت حضور خود را در محل پرسیدن آدرس اعلام و عنوان کردند به قصد پیدا کردن کار به تهران آمده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده و بررسی هویت آنها مشخص شد هر دو  از متهمان تحت نظر پلیس آگاهی تهران می باشند و دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت منزل بوده که موضوع با جدیت بیشتری در راستای دستیابی به کشف حقیقت در دستور کار تیم مبارزه با سرقت پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

سرهنگ کنجوریان افزود: مجددا کارآگاهان به محل دستگیری متهمان مراجعه و  در تحقیقات محلی، یکی از ساکنان اظهار داشت،  ساعت 1500 روز گذشته خانه خود را ترک و درب واحد را قفل کردم که پس از مراجعه متوجه شدم قفل درب تخریب و سارقان با ورود به داخل منزلم اموالی از قبیل ساعت ، سرویس طلا و مبلغ 10 میلیون تومان پول نقد سرقت و هنگام متواری شدن از محل توسط یکی از همسایگان مشاهده می شوند.

وی با اشاره به اینکه متهمان تاکنون به 11 فقره سرقت با تخریب درب ورودی معترف شدند ، خاطر نشان کرد: کلیه مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را 20 میلیارد ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی افزود: هر دو متهم پس از بررسی های پلیسی با صدور قرار مجرمیت از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پایگاه ششم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»