Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:43:27 GMT

سازندگان خانه امن به سرجوخه رسیدند/ تصاویر سریال

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۱۵۰۰

سازندگان خانه امن به سرجوخه رسیدند/ تصاویر سریال

مجموعه تلویزیونی «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری با روایت یک ماجرای امنیتی متفاوت تولید می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تازه ترین اثر احمد معظمی سریال «سرجوخه» از تولیدات سیمافیلم است و بلافاصله پس از سریال موفق «خانه امن»؛ از آبان ماه سال 1399 شروع شده و مخاطب شاهد فضایی متفاوت از سایر آثار معظمی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، محور اصلی «سرجوخه» قصه ای اجتماعی- امنیتی است. همچنین این مجموعه مانند سایر تولیدات مشترک ابوالفضل صفری در مقام تهیه کننده و احمد معظمی در مقام کارگردان دارای پروداکشنی بزرگ و پرلوکیشن و پر بازیگر است.

این سریال در چندین استان و 2 کشور خارجی تصویربرداری خواهد شد.

«حمیدرضا محمدی» بازیگر فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» و همچنین برگزیده بهترین بازیگری جشنواره سی و نهم تئاتر فجر یکی از نقش های اصلی این مجموعه را ایفا می کند.

«سرجوخه» چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است و از دیگر عوامل این سریال می توان به: مشاوره تهیه کننده: مرتضی متولی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر تولید: آرش زینال خیری، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، جلوه های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: مهرداد دادگری، مدیر تدارکات: ظهیر پیرهادی و دستیار تهیه کننده: مهدیار مصطفی لو اشاره کرد.

ابوالفضل صفری تهیه کننده این سریال، آثاری نظیر «ترور خاموش»، «سارق روح» و «خانه امن» را ساخته است. او در حال حاضر و همزمان مشغول تولید سریالی با موضوع زندگی شهید باکری است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام

سرهنگ داود معظمی گودرزی درباره جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یکی از خواننده‌های سرشناس کشور به پلیس فتا مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کرد که صفحه‌ای جعلی با نام و تصاویر او در یکی از شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و گرداننده یا گردانندگان این صفحه اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از طرفداران این خواننده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند، گفت: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت این خواننده معروف فعالیت دارد. این صفحه با جعل هویت شاکی و با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان سایبری پلیس فتای پایتخت با بهره‌گیری از روش های علمی، مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند. این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف کرد. او انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای‌ مجازی عنوان کرد.

معظمی گودرزی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

کد خبر 848407 منبع: ایسنا برچسب‌ها كنسرت موسيقى خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد