Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید کارهای خیر مانند آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد از طریق فضای مجازی و رسانه برای جلب مشارکت مردم افزایش یابد، گفت: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان فرهنگ سازی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد دیه استان خراسان جنوبی اظهار کرد: کار ستاد دیه خراسان جنوبی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار شایسته وبسیار بزرگ است زیرا کیفیت آن انسانی و خدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حالا که کرونا جولان می‌دهد باید جشن‌های مردمی از قبیل جشن گلریزان با اطلاع رسانی به موقع از طریق فضای مجازی برگزار شود، افزود: برای جلب و جذب مشارکت بیشتر در این گونه کارهای خیر و خدا پسندانه باید تلاش‌ها افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر توسعه و فرهنگ سازی کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در خراسان جنوبی گفت: کسانی که دیگران را به کارهای نیک راهنمایی می‌کنند گویا خود آنها هم این را انجام داده اند.

برگزاری جشن‌های گلریزان مجازی؛ 183 زندانی جرائم غیرعمد کردستان چشم‌انتظار آزادی و همت خیرین هستندخیران استان خراسان جنوبی 660 میلیون تومان گلریزان کردندگلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قم به روایت تصاویر

عبادی دنیا را صحنه آزمایشی برای انسان دانست و خطاب به اعضای ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: شما تاکنون موفق بوده اید و خداوند همواره همه بندگانش را دوست دارد اما در میان بندگانش انسان را به صورت ویژه دوست دارد.

وی افزود: استکبار به هیچ جای دنیا اجازه نمی‌دهد که مستقل باشند و دشمن هم هر لحظه به دنبال آسیب زدن و ایجاد مانع است آن گونه که هرجا انسان شایسته و خوبی را ببیند به بهانه‌های مختلف ترور و حذف فیزیکی می‌کنند.

امام جمعه بیرجند استکبار جهانی را آفت بسیار خطرناکی برای انسانیت و اسلامیت دانست و ادامه داد: استکبار جهانی از هربرنامه ای برای تحقق اهداف خود استفاده می‌کند حال این برنامه می‌خواهد توزیع مواد مخدر باشد، یا فقر وحشا یا منکرات، برایشان فرقی ندارد اصل آسیب زدن است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن بارها این جملات را که همه گزینه‌ها برای ضربه زدن به اسلام را روی میز دارد تکرار می‌کند اظهار داشت: بالاترین هدف دشمن از ایجاد گروه‌های تروریستی امثال داعش، طالبان و القاعده از بین بردن حیثیت اسلام است چرا که دشمن می‌داند افکار عمومی جهان به ویژه محققان یه اسلام گرایش دارد.

انتهای پیام/254/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل زندان‌های فارس رهاورد برگزاری ۱۶ جشن گلریزان در این استان را کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد اعلام کرد.

اسحاق ابراهیمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه استان برگزار شد که در این جشن‌ها، خیران کمک‌های خود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ارائه داشتند.

رئیس ستاد دیه استان فارس افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضور و استقبال ارزشمند جامعه خیران و مسئولان محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک‌اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک خیران هستند.

وی دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف و اظهار کرد: بیش از ۶ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع‌آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.

رئیس ستاد دیه فارس یادآور شد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ به نام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدای شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده‌اند خود و خانواده‌هایشان از تبعات آن در رنج هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد