Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سعید نمکی روز شنبه در نامه‌ای به عبدالرضا رحمانی فضلی نوشت: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، نظر به اینکه ویروس COVID-19 در کشور هندوستان دچار موتاسیون بسیار خطرناک شده لذا ضروری است به نحو مقتضی نقل و انتقال مسافر به شکل مستقیم و غیرمستقیم از کشور مذکور متوقف گردد. خواهشمند است دستور فرمائید پیگیری لازم صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبدا، هند اکنون یکی از کشورهای با شیوع بالای کرونا در جهان و بعد از برزیل دومین کشور از نظر تعداد مرگ و میر است. به طوری که در روزهای گذشته تعداد موارد مرگ روزانه کرونا در این کشور به بالای ۲۶۰۰ نفر در روز رسیده است. تاکنون ۱۶ میلیون و ۶۰۰ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و ۳۴۵ هزار نفر جان باخته اند. گزارش های منتشر شده از هند حاکی از این است که بیمارستانهای این کشور به شدت با کمبود جان و امکانات درمانی از جمله اکسیژن مواجه هستند و بسیاری از مردم این کشور از ترس کرونا برای تحویل اجساد درگذشتگان خود مراجعه نمی کنند.

با وجود شیوع بالای کرونا در کشور هند، همچنان پروازهای تهران به دهلی نو و بمبئی با ایرلاین های مختلف ادامه دارد.

سعید نمکی وزیر بهداشت ۱۴ فروردین امسال در پی افزایش شیوع کرونا در کشور ترکیه و قرمز شدن وضعیت این کشور در نامه‌ای به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، بر ضرورت توقف یک هفته‌ای ایاب و ذهاب از طریق مرزهای هوایی و زمینی با این کشور تاکید کرده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر بهداشت سعید نمکی هند کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند