Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@20:10:40 GMT

مریم پورشهابی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۱۹۱۰

مریم پورشهابی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری برای پورشهابی آمده است: به استناد تبصره ۴ ماده یک و ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس به موجب این حکم به عنوان دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب می شوید.

ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای سرکارعالی، امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری و همراهی با سایر اعضای محترم کارگروه در تحقق اهداف قانون ساماندهی مد و لباس موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمجتبی حسینی در تکریم و معارفه دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: معاونت امور هنری گسترده‌ترین بخش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نظر تنوع حوزه‌های مأموریت و فعالیت است. حوزه مد و لباس از سال ۱۳۸۵ براساس قانون به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکلیف شد و از سال ۱۳۸۷ شروع به فعالیت کرد و تاکنون فعالیت‌های مؤثری بر اساس قانون ساماندهی مد و لباس انجام شده است. امید داریم در ادامه مسیر نیز با همراهی و تلاش همکاران در زمینه ساماندهی طراحی و طراحان مد و لباس که وظیفه دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس است با جدیت و تلاش بیشتر بر اساس قانون اقدام شود.

مرضیه شفاپور؛ دبیر سابق کارگروه ساماندهی مد و لباس در این جلسه گفت: در دوره حضور در کارگروه ساماندهی مد و لباس با همراهی همکاران دبیرخانه فعالیت‌های بسیار بر اساس قانون و ضرورت‌های عرصه مد و لباس انجام شد و بویژه در راستای تمرکززدایی اقداماتی برای حوزه مد و لباس استان‌ها صورت گرفت که امیدواریم تداوم یابد.

مریم پورشهابی؛ دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در دبیرخانه کارگروه گفت: سعی می شود در چارچوب قانون و سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با توجه به تجربه‌ها و اقدامات قبلی، گام های مؤثری برای حوزه مد و لباس برداشته شود.

در این جلسه حمید قبادی؛ مشاور اجرایی معاونت امور هنری و علی اکبر صفی پور، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری حضور داشتند. معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح از خدمات مرضیه شفاپور، دبیر سابق کارگروه ساماندهی مد و لباس قدردانی کرد و حکم مریم پورشهابی را اعطا کرد.

مریم پورشهابی دارای کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است و پیش از این معاون نظارت و ارزیابی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری و مشاور مدیرکل و مسئول طرح و برنامه این دفتر بود.

کد خبر 5196568 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد وزارت ارشاد سید مجتبی حسینی سعدی معرفی کتاب یادروز سعدی کتاب ادبیات کودک و نوجوان نقد کتاب انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ادبیات داستانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور تازه های نشر رایزنی فرهنگی سردار حجازی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مرکز فرهنگی شهر کتاب دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امور هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در حکمی عاطفه خادمی را به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود؛خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به‌عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.


وی عضو هیئت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

کد خبر 749609

دیگر خبرها

  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • ۹ نکته کلیدی گمرک در اجرای مطلوب قانون ساماندهی مبادلات مرزی
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد