Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: مردم نیز باید در راستای دفاع از حقوق خود، نسبت به حفاظت و صیانت ازاراضی ملی و منابع طبیعی حساس بوده و در صورت مشاهده تصرف غیر قانونی مراتب را به نهاد‌های نظارتی مربوطه اطلاع دهند.

خبرگزاری میزان - علی دهقانی، رئیس کل دادگستری استان ایلام صیانت از اراضی ملی و حفاظت از منابع طبیعی را از ماموریت‌های مهم سند تحول قضایی در زمینه احیاء حقوق عامه و گسترش عدالت خواند و افزود: برخورد با متصرفین اراضی ملی و منابع طبیعی در سال جدید با جدید پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد: بدون شک حفاظت و صیانت از بیت‌المال وظیفه کلیه نهاد‌ها و سازمان‌های متولی است و باید تلاش شود تا با هماهنگی مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی و با محوریت اقدامات پیشگیرانه از هرگونه تعدی به بیت المال وحقوق عامه جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: صیانت از اراضی ملی ودولتی و برخورد با متصرفان بیت المال در راور کرمان تشدید می‌شود

دهقانی ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی و تعامل بیش از پیش ادارات و سازمان‌های مربوطه در استان ایلام برای مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تصرف اراضی ملی، اذعان داشت: مردم نیز باید در راستای دفاع از حقوق خود، نسبت به حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی حساس بوده و در صورت مشاهده تصرف غیر قانونی مراتب را به نهاد‌های نظارتی مربوطه اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری استان ایلام تصرفات غیرقانونی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان ایلام تصرفات غیرقانونی کل دادگستری استان ایلام منابع طبیعی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام، گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام مصوب گردید و اختصاص یافت.

وی افزود: مشارکت مردم اساس قدرت جمهوری اسلامی در مواقع بحران‌هاست و در پیشگیری از تلفات در مواقع بحران هر قدر مردم بیشتر مشارکت داشته باشند به آن اندازه، خسارت و تلفات کاهش می‌یابد.

وی با بیان این‌که ایلام از استان‌های شاخص در مدیریت بحران به ویژه مدیریت سیلاب بود، یادآورشد: امسال از نظر میزان نزولات جوی و بارش، ۱۴ میلیمتر بیش از سال ۹۸ بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد.

نامی با تاکید بر رفع مشکل نخاله‌های ساختمانی و پسماندها در حاشیه جاده و مسیرها، یادآورشد: نیازمند هستیم در کنار کار جهادی شهرداران، مردم نیز بیشترین مشارکت را در این حوزه داشته باشند.

وی بیان داشت: قرارگاه مردم‌نهاد در سازمان مدیریت بحران نهاد تشکیل شده که همه سازمان‌های مردم نهاد در آن قرار می‌گیرند و با فعالیت این قرارگاه تلاش می‌کنیم که مشارکت مردم در مدیریت و پیشگیری از بحران بیشتر شود.

معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر این مطلب که کل صنایع باید از پساب‌ها استفاده کنند، گفت: این مهم در قانون بودجه ۱۴۰۳ هم دیده شده و لازم اجرا است.

نامی اضافه کرد: پیوند و هماهنگی خوبی بین مدیران و استاندار ایلام وجود دارد که یک اصل بسیار مهم و پرفایده است و در مواقع بحران می‌تواند بسیار مهم و اثرگذار باشد.

کد خبر 6089108

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام