Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:42:42 GMT

انتخابات شورای شهر قزوین الکترونیکی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۲۰۹۹

انتخابات شورای شهر قزوین الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز شنبه با اعلام این خبر، افزود:فرآیند انتخابات بر اساس روز شمار آن در حال پیگیری و انجام است.
وی اظهار داشت: ستادهای انتخابات استان قزوین در شهرستان‌ها و بخش‌ها و نیز هیات های نظارت شوراها و هیات بازرسی انتخابات استان به صورت منظم و مستمر فعالیت های این عرصه را رصد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیبی تصریح کرد: دو انتخابات مهم و پر حجم در پیش رو داریم و انتخابات ریاست جمهوری و شوراها می تواند نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور داشته باشد و حضور در آنها بسیار مهم و اساسی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با اشاره به انتخابات شوراهای روستایی، افزود: میزان ثبت نام داوطلبان در شورای روستایی نسبت به دوره گذشته هشت درصد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: تمامی ۲۸ شهر و ۶۷۹ روستای استان برای برگزاری انتخابات به حد نصاب رسیده اند و انتخابات در آنها برگزار می شود در حالی که در دوره گذشته ۲۸ روستا فاقد شورا بودند.
حبیبی ادامه داد: حدود ۳۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و محافظ صندوق در حال ساماندهی هستند تا با به کارگیری سه هزار دستگاه خودرو،  این رویداد مهم به خوبی برگزار شود.
ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین استانداری قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد وحیدی درباره­ ­برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، از­ آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور خبر داد.

وزیر کشور با بیان اینکه­ در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم، افزود:­­بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند.

وی افزود: شعب اخذ رای و سامانه‌های اخذ رأی مشخص شده است.

آقای وحیدی­ ­درباره کوتاه شدن زمان شمارش آراء­ در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نیمه­ شب آرای آن حوزه‌ها جمع بندی و مشخص شد.

وزیر کشور­­خاطرنشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم­ از طریق صدا و سیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم­ داده شود که در روز‌های آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان