Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@04:58:19 GMT

غفلت برخی ادارات در پوشش دهی تعظیم شعائر انقلاب و دین

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۲۳۰۸

غفلت برخی ادارات در پوشش دهی تعظیم شعائر انقلاب و دین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر امروز در جلسه روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس به یک فرهنگ در میان ملت‌ها تبدیل شده است.

وی گفت: شعار نابودی اسرائیل احساسی نیست و مبنای اعتقادی دارد و در قرآن کریم سوره اسرا به آن اشاره شده است و مطمئن باشید وعده نابودی اسرائیل حقیقی و دلیل قرآنی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین اشغالی و وحشت صهیونیست‌ها، ادامه داد: افول صهیونیسم نزدیک بوده، کشوری مجهز به بهترین تجهیزات دفاعی دنیا، از رهگیری یک موشک بالستیک عاجز بوده و دنیا از این اتفاق مهم در بهت و حیرت است.

حجت الاسلام محمودی عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس را در کشور، ضعفی بزرگ دانست و تصریح کرد: سال قبل یمن و خیلی از کشورها راه‌پیمایی حمایت از قدس را  برگزار کرد ولی کشور ما با شرایط مشابه و به خاطر برخی نظرات غیرکارشناسی شده فقط نظاره‌گر بود و امسال هم متأسفانه تا این لحظه برنامه میدانی نداریم ولی امید داریم با کم شدن آمار کرونا برنامه‌ای قوی در شأن این روز بزرگ انجام دهیم.

وی با انتقاد از برخی ادارات در پوشش دهی تعظیم شعائر انقلاب و دین بیان کرد: برخی ادارات و نهادها در انجام نقش خود برای تعظیم شعائر و فضا سازی شهری بی‌انگیزه هستند و در عمل حرکتی نمی‌بینیم که جای تعجب دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: در اینجا اعلام می‌کنیم برای محتوا و انتقال آن به ادارات و نهادها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی غنی است و اگر کسی مراجعه کند برای محتوا سازی مراسم، مشکلی وجود ندارد و فقط وظیفه انعکاس بر عهده مجموعه‌ها خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی ابراز کرد: فضای مجازی و ساخت کلیپ و پاسخ به شبهات با توجه به نبود مراسم میدانی مهم است و باید در کانال و گروه‌ها خوراک مناسب تزریق کرد و در این راستا ان شاءالله کارهای خوبی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به وجود دو شهید شهرستان ورامین در لبنان برای دفاع از قدس شریف عنوان کرد: شهدای شهرستان ورامین در دفاع از قدس بسیار با اهمیت هستند و در امتداد شهدای ۱۵ خرداد هستند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران خاطرنشان کرد: این دو شهید  ستارگان درخشان دیار ۱۵خرداد برای حمایت از فلسطین هستند که برای شناسایی آن‌ها به نسل جوان باید همگان روشنگری کنند.

حجت الاسلام محمودی در پایان در خصوص انتخابات در سال جاری نیز گفت: آماده کردن کشور برای انتخابات مهم است و روز قدس فرصتی برای روشنگری جریان های مختلف و آماده سازی ذهنی مردم، برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: سید محسن محمودی روز جهانی قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها

در پارک‌های ژاپن، گوزن‌ها با سر خم کردن و تعظیم در برابر بازدیدکنندگان، درخواست غذا و توجه می‌کردند. این رفتار آموخته‌شده در طول زمان در آنها شکل گرفته بود، زیرا متوجه شده بودند که این حرکات می‌تواند به آنها پاداش برساند.

 مردم نیز از این تعامل لذت می‌بردند و با غذا دادن و نوازش کردن گوزن‌ها، این رفتار را تقویت می‌کردند. این صحنه‌ها نشان می‌داد که چگونه حیوانات می‌توانند با محیط پیرامونشان سازگار شوند و رفتار‌های جدیدی بیاموزند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

 

tags # حیوانات سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • معلمان اگر در کارشان غفلت کنند سرنوشت یک جامعه به خطر می‌افتد
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • (ویدئو) تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • ببینید | تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها