Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ فوتبال ایران، تصمیمی مبنی بر تغییر زمان دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال ندارد و بر اساس برنامه اعلام شده قرار است این مسابقه ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب رقابت های هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شود.

به گزارش ایسنا، نیم فصل اول بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، استقلالی‌ها برگزاری شهرآورد ۹۴ با پرسپولیس را منوط به برابر شدن تعداد دیدارهای دو تیم کردند و سازمان لیگ را از این بابت تحت فشار قرار دادند؛ اتفاقی مشابه این‌بار پیش از شهرآورد ۹۵ برای پرسپولیسی‌ها رخ داده و تهدید کرده‌اند در صورت برابر نشدن دیدار دو تیم، مقابل آبی‌پوشان به میدان نمی‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیم فصل اول بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس که عازم مسابقات آسیایی بودند، این دیدار با تعویق روبرو و موجب شد تعداد دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایط نابرابری قرار گیرد؛ مسئله ای که با واکنش باشگاه استقلال همراه و اعلام شد تا زمانی که دیدارهای پرسپولیس برابر نساجی، ذوب‌آهن و سپاهان برگزار نشود و تعداد دیدارهای دو تیم در شرایط برابر قرار نگیرد، مقابل پرسپولیس به میدان نخواهند رفت.

حال چالشی مشابه در نیم فصل دوم لیگ برتر گریبان سازمان لیگ را گرفته و به دلیل تعویق دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران، دو تیم پرسپولیس و استقلال در شرایط نابرابر از نظر تعداد بازی قبل از شهرآورد پایتخت قرار گرفته‌اند و پرسپولیس اعلام کرده اگر عدالت و مساوات در مورد تعداد برابر بازی برقرار نشود، پرسپولیس وارد شهرآورد ۹۵ نخواهد شد.

بر اساس پیگیری خبرنگار ایسنا، طبق قانون، سازمان لیگ فوتبال ایران مکلف به برگزاری رقابت ها در شرایط برابر از نظر تعداد در دو هفته پایانی است و اجباری در رابطه با سایر رقابت های برگزار شده در طول فصل ندارد و با توجه برنامه لیگ قهرمانان آسیا و اردوی پیش روی تیم ملی فوتبال ایران به منظور برگزاری رقابت های مقدماتی جام جهانی، شرایط برای تغییر و جابجایی مسابقات نیست و در نهایت قرار است ابتدا دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال برگزار و در مورد زمان برگزاری دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران به عنوان دیدار معوقه از سری رقابت های هفته بیستم لیگ برتر، بعدا تصمیم گیری شود و امکان برگزاری این مسابقه در هفته های بعدتر وجود دارد.

باید خاطرنشان کرد که دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران قرار است ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی در چارچوب رقابت های هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهراورد 95 پایتخت شهرآورد 95 تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پرسپوليس لیگ برتر فوتبال ایران دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال سازمان لیگ دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و هواداران این تیم به دنبال ادامه دار بودن صدرنشینی تیم خود هستند.  

ترکیب احتمالی استقلال برای این بازی به شرح زیر است: سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – آرمین سهرابیان – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • ناراحتی شدید نکونام از یک استقلالی
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر