Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در اولین بازی از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید برابر الدحیل قرار بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب مسابقات هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال بامداد فردا باید بازی برگشت مقابل الدحیل را برگزار کند. بازی رفت دو تیم با نتیجه پرگل ۴ بر سه به سود تیم قطری به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری تیم الدحیل برابر استقلال در حالی رقم خورد که آبی پوشان برای کسب برتری تلاش زیادی داشتند و دو مرتبه موفق به جبران نتیجه شدند اما هت‌تریک مایکل اولونگا سه امتیاز را به شاگردان صبری لموشی رساند.

کسب پیروزی برای الدحیل در آخرین بازی دور رفت، با برتری که الدحیل مقابل الشرطه به دست آورد استقلال را تحت فشار قرار داده است. تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی با ۶ امتیاز در رده دوم ایستاده و درحالیکه یک امتیاز از یاران علی کریمی کم دارد، دو امتیاز بیشتر از الاهلی رده سومی کسب کرده است.

استقلال برای افزایش شانس صعودش از دور گروهی به مرحله حذفی به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی دارد. آنطور که مجیدی در نشست خبری اعلام کرده آنها ضمن برطرف کردن نواقصی مانند ضعف در خط دفاعی به مانند بازی روز سه روز پیش تلاش خواهند کرد تا با ارائه بازی تهاجمی تیم برتر میدان بوده و با کسب پیروزی، شکست را که مستحقش نبودند، جبران کنند.

با توجه به اینکه استقلال طی سه بازی قبلی تغییرات بسیار کمی را در ترکیب اصلی داشته به نظر می رسد با توجه به نتیجه بازی گذشته این مرتبه هم چینش بازیکنان دستخوش تغییر شود. در بازی نخست مقابل الاهلی رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، سعید مهری، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی ترکیب اصلی را تشکیل دادند.

در بازی دوم مقابل الشرطه مرادمند، رضاوند و دیاباته در ترکیب جانشینی غلامی، مهری و مطهری شدند. برای بازی با الدحیل وریا غفوری و هروویه میلیچ نیمکت نشینی شدند تا احمد موسوی و مطهری به ترکیب ملحق شوند. اینطور به نظر می‌رسد که در مسابقه برگشت با الدحیل با توجه به نفوذ زیاد از جناحین، نادری و موسوی با میلیج و غفوری تعویض شوند و همینطور محمد حسین مرادمند هم با غلامی تعویض شود.

در خط حمله که بعید است تغییری صورت بگیرد و همینطور در خط میانی در مسابقه گذشته مسعود ریگی یک اشتباه فاحش داشت که پیش بینی نمی‌شود او نیمکت نشین شود چرا که حضور او در میانه میدان یکی از شاکله‌های ترکیب اصلی است و به نظر می‎‌رسد مجیدی دوباره به او اعتماد می‌کند.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل الدحیل به شرح زیر است:

محمد رشید مظاهری، هروویه میلیچ، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی،‌ شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال الدحیل قطر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا

بلوگرانا نمی‌خواهد در سوپرجام فصل آینده اسپانیا غایب باشد.

طرفداری | بارسلونا میزبان والنسیا است.

تیم‌های بارسلونا و والنسیا فردا در دیداری از چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند. بارسلونا، قهرمان فصل گذشته لالیگا پس شکست مقابل رئال مادرید، دیگر شانسی برای فتح مجدد جام ندارد و حال تنها یک هدف مهم برای تیم ژاوی باقی مانده‌است: نایب‌قهرمانی و حضور در سوپرجام اسپانیا.

بارسلونا که (با یک بازی کمتر از ژیرونا) در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفته، از والنسیایی میزبانی می‌کند که در جایگاه هشتم حضور دارد‌. 

تقابل فردای بارسلونا و والنسیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم المپیک لوییس کمپانیس (مونتجوییک) با قضاوت روبرتو دی بورگس آغاز می‌شود.

ترکیب احتمالی بارسلونا و والنسیا  بارسلونا (۳-۳-۴): تراشتگن | کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی و رافینیا والنسیا (۱-۳-۲-۴): مامارداشویلی | فولکوئر، موسکوئرا، اوزکاجار، وازکز | په‌په‌لو، گوارا | پرز، آلمیدا، لوپز | دورو 

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود