Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن حجت‌پور در ارتباط با اقدامات بسیج فرهنگیان در جریان اجرای پویش لبخند رضایت از ابتدای مهر ماه سال ۹۹ اظهار کرد: بخشی از اقدامات انجام شده در جریان این پویش شناسایی و معرفی معلمان جهادگر بود که در ایام کرونا اقدامات مؤثری همچون حضور و آموزش دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق صعب‌العبور و عشایری را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به‌طورکلی فعالیت‌ها در جریان این پویش در دو بخش آموزشی و کمک‌های مؤمنانه خلاصه می‌شد که در موضوع کمک‌های مؤمنانه از مهر ماه تا پایان سال حدود ۵ هزار بسته معیشتی تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند وابسته به دستگاه تعلیم و تربیت قرار گرفت. همچنین ۱۵۰ نفر از فرهنگیان استان که دارای مشکلات معیشتی بودند نیز شناسایی و توسط اداره کل آموزش و پرورش و سپاه استان کمک‌هایی را دریافت کردند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان لرستان تهیه ۶ هزار بسته لوازم‌التحریر و ۲۰۰ گوشی و تبلت و توزیع در میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار را از دیگر اقدامات بخش کمک‌های مؤمنانه پویش لبخند رضایت دانست.

حجت‌پور در ارتباط با فعالیت‌های آموزشی در قالب پویش لبخند رضایت نیز بیان کرد: این خدمات آموزشی در سه بخش مربوط به دانش‌آموزان، والدین و معلمان بود. در بخش آموزش مربوط به دانش‌آموزان، ۴۰ هزار نفر ساعت حضور معلمان جهادگر در مناطق محروم و صعب‌العبور را داشتیم که فرآیند آموزش دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و فاقد اینترنت را بر عهده گرفتند.

وی خدمات آموزشی مربوط به معلمان را آشنایی آنها با موضوع سواد رسانه‌ای دانست و افزود: بحث آموزشی مربوط به والدین هم به امور مشاوره‌ای اختصاص یافت که چگونه در فضای مجازی دانش‌آموزان را در فرآیند آموزش کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان لرستان تصریح کرد: حدود ۱۱ هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت در جریان پویش لبخند رضایت در استان شناسایی و از خدمات آموزشی بهره‌مند شدند.

حجت‌پور میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده را در بازه زمانی ۶ ماهه از مهر تا اسفند در استان لرستان را به ترتیب یک میلیارد و ۴ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان دانست.

وی در پایان فعالیت‌هایی همچون راه‌اندازی ۱۸ کارگاه تولید ماسک، ضدعفونی اماکن، برگزاری مجازی اردوهای راهیان نور از طریق شبکه شاد را نیز از دیگر اقداماتی دانست که از زمان شیوع کرونا در با همت سازمان بسیج فرهنگیان استان لرستان و معلمان جهادگر به انجام رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پویش لبخند رضایت بسیج فرهنگیان لرستان دانش آموزان کم برخوردار برگزاری مجازی اردوهای راهیان نور شبکه شاد معلمان جهادگر پویش لبخند رضایت فرهنگیان استان معلمان جهادگر بسیج فرهنگیان استان لرستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران