Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه رئال مادرید می‌گوید که نه تنها از تلاش برای تشکیل سوپرلیگ اروپا پشیمان نیست، بلکه هنوز هم آن را راه حل نجات فوتبال می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فلورنتینو پرس در گفت‌و‌گوی اختصاصی با نشریه آ اس اسپانیا، درباره پروژه تعلیق شده سوپرلیگ اروپا و حواشی مربوط به آن صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرس در پاسخ به این سؤال که بعد از مواجه شدن با واکنش‌های عمدتاً منفی، آیا از پیگیری و تلاش برای تشکیل سوپرلیگ پشیمان نیست، گفت:خیر. برگزاری سوپرلیگ چه به این شیوه انجام می‌شد یا به شیوه‌ای دیگر، واکنش افراد معدودی که از یک‌سری امتیازات برخوردار بودند همان چیزی می‌شد که تا الان بوده است. در ماه ژانویه رئیس یوفا درباره برگزاری سوپرلیگ هشدارهایی جدی داد. ما می‌خواستیم درباره جزئیات این طرح با یوفا مذاکره کنیم اما آنها به ما حتی وقت ندادند درباره‌اش صحبت کنیم. ما را مجبور کردند که به دادگاه‌ برویم. دادگاه هم گفت که یوفا، فیفا و همینطور اتحادیه‌ها و فدراسیون‌های فوتبال حق ندارند هیچ گونه معیار بازدارنده‌، فعالیت و بخشنامه‌ای علیه سوپرلیگ وضع کنند. به نظر من این حکم به سلطه یوفا پایان می‌دهد، هر چند با وجود اینکه حکم روز سه‌شنبه اعلام شده بود، رئیس یوفا روز بعد از آن به تهدیداتش ادامه داد. این‌گونه اقدامات با قوانین اتحادیه اروپا که داشتن رقابت‌های آزاد را مجاز می‌داند در تضاد است.

پرس درباره خبرهای منتشر شده مبنی بر غرامت 300 میلیون یورویی برای انصراف از سوپرلیگ اروپا هم گفت: من نمی‌گویم که مفاد قرارداد ما به چه صورت است اما واقعیت این است که باشگاه‌های سوپرلیگ نمی‌توانند آن را ترک کنند. بعضی از باشگاه‌ها به دلیل فشاری که روی آنها بود مجبور شدند بگویند که سوپرلیگ را ترک می‌کنند اما این پروژه یا هر پروژه‌ای مشابه به آن، در نهایت رخ می‌دهد و من امیدوارم که این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ دهد.

رئیس باشگاه رئال مادرید درباره واکنش‌های تند الکساندر چفرین رئیس یوفا به تشکیل سوپرلیگ هم اظهار داشت: واکنش رئیس یوفا مناسب نبود به خصوص از موضع ریاست یک سازمان که مبلغ فوتبال و ارزش‌های آن است. همه رفتارهای او، توهین‌هایش و تهدیداتش قابل سرزنش است. نوع واکنش او ما را غافلگیر کرد.

پرس: برای خروج از بحران کنونی هیچ راه‌حل دیگری به جز سوپرلیگ وجود ندارد

انتهای پیام/

 

 

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الکساندر چفرین رئال مادرید سوپرلیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا الکساندر چفرین رئال مادرید سوپرلیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا رئیس یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشم بیک زاده: مهرداد پولادی پیراهن مسی را گرفت ولی در نهایت به جواد نکونام رسید / فیلم

توضیحات هاشم بیک زاده در مورد سرنوشت پیراهن لیونل مسی در بازی ایران و آرژانتین در جام جهانی 2014.

دانلود (4.7MB)

دیگر خبرها

  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • هاشم بیک زاده: مهرداد پولادی پیراهن مسی را گرفت ولی در نهایت به جواد نکونام رسید / فیلم
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد