Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@20:47:24 GMT

گران‌ترین میوه‌ها در میادین چند؟

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۲۸۳۵

گران‌ترین میوه‌ها در میادین چند؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، گوجه سبز، چغاله بادام و توت فرنگی، گران‌ترین میوه‌های میادین میوه و تره بار هستند که البته نسبت به میوه فروشی‌های سطح شهر با قیمت‌های به‌مراتب پایین‌تری از عرضه می‌شوند. هم‌اکنون هر کیلوگرم گوجه سبز با قیمت ۴۵‌هزار تومان، چغاله بادام با قیمت ۴۲‌هزار تومان و توت فرنگی با قیمت ۳۶‌هزار تومان در میادین میوه‌ و تره بار به فروش می‌رسد؛ درحالی‌که قیمت گوجه سبز در سطح شهر 115هزار تومان و چغاله 145هزار تومان است و توت فرنگی تازه و غیرگلخانه‌ای هم کمتر از 50هزار تومان فروخته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰ میوه گران میادین میوه و تره بار عبارتند از: ۱- گوجه سبز هرکیلوگرم ۴۵‌هزار تومان۲- چغاله بادام هرکیلوگرم ۴۲‌هزار تومان ۳- توت فرنگی هرکیلوگرم ۳۶‌هزار تومان ۴- موز هرکیلوگرم ۲۶.۵۰۰تومان ۵- نارنگی هرکیلوگرم ۱۷.۳۰۰تومان ۶- نارگیل هر عدد ۱۷‌هزار تومان ۷- لیمو ترش هر کیلوگرم ۱۶.۵۰۰تومان ۸- پرتقال والنسیا هرکیلوگرم ۱۴.۲۰۰تومان۹- بِه هرکیلوگرم ۱۳.۹۰۰تومان ۱۰- کیوی هر کیلوگرم ۱۳.۷۰۰تومان. قیمت هفته گذشته برای دیگر انواع میوه‌ها غیراز نوبرانه‌ها و همچنین قیمت محصولات سبزی و صیفی در جداول زیر با قیمت این محصولات در سطح شهر مقایسه شده که بر این اساس میوه‌ها ۳۳درصد و محصولات فرنگی و سبزی در مجموع ۲۹درصد از مغازه‌ها ارزان‌تر بوده است.

پربیننده ترین سرانه مصرف گوشت قرمز به ۶کیلو رسید بازار مرغ آرام شد افزایش ١٠٠درصدی قیمت خرید تضمینی گندم / جایزه هزار تومانی برای تحویل به مراکز خرید قیمت منطقی هر کیلو گوشت گوسفند ۱۰۰هزار تومان سیب‌های تنظیم بازاری در حال فاسد شدن هستند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: میوه و تره بار هزار تومان توت فرنگی گوجه سبز میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: با آغاز برداشت گوجه فرنگی از ۲۵۰ هکتار مزارع این شهرستان پیش بینی می‌شود، ۱۰ هزار تن محصول برداشت و به بازار‌های داخلی و خارجی ارسال و صادر شود.
مجید صفری بیان کرد: ۱۰ تن محصول تولید شده گوجه فرنگی از مزارع شهرستان مهر به کشور امارات متحده عربی صادر می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: کشاورزانی که قصد صادرات محصول تولیدی خود را دارند باید از طریق سامانه سانکا و کشاورزانی که قصد فروش محصول خود را در بازار‌های داخلی دارند از طریق سامانه سبک ،  اطلاعات خود را ثبت و کد شناسه سلامت محصول دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!