Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:09:40 GMT

دستگیری اعضای ۵ باند قاچاق سلاح در خوزستان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۳۱۸۵

دستگیری اعضای ۵ باند قاچاق سلاح در خوزستان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای پنج باند قاچاق سلاح و کشف ۳۵۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری در فروردین‌ماه خبر داد.

سردار سید محمد صالحی در حاشیه بازدید از کشفیات یک ماهه پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع و بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر، در فروردین‌ماه سال جاری، پلیس مبارزه با موادمخدر با کار اطلاعاتی و شبانه روزی اعضای چهار باند قاچاق، تهیه و توزیع موادمخدر را شناسایی و منهدم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۱۵۶ نفر از قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان موادمخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند، افزود: در مجموع ۳۱ روز سال جاری، نزدیک به یک تُن انواع موادمخدر کشف شده است.

کشف ۳۵۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: از آنجا که وجود سلاح غیر مجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان با کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در فروردین‌ماه سال جاری اعضای پنج باند قاچاق سلاح را شناسایی و دستگیر کرده است.

وی افزود: در این مدت ۲۸۰ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها را نیز دستگیر کردند که در مجموع این عملیات‌ها ۳۵۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری و نزدیک ۱۹ هزار فشنگ کشف شد.

دستگیری ۲۴ نفر اراذل و اوباش

سردار صالحی بیان کرد: برخورد قاطع و قانونی با عاملان ناامنی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و اراذل و اوباش از مطالبات جدی مردم از تلاش‌گران عرصه نظم و امنیت است.

وی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی در فروردین‌ماه سال جاری ۲۴ نفر از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت که عمدتاً اقدام به سرقت‌های مسلحانه و به عنف می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ما با کسانی که به هر نحوی بخواهند به امنیت مردم خدشه‌ای وارد کنند اجازه‌ عرض اندام نخواهیم داد و با آن‌ها با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان نیروی انتظامی سلاح غیرمجاز قاچاق سلاح فروردین ماه باند قاچاق سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز