Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:39:04 GMT

نتیجه پایش اقدام ملی مسکن فارس به زودی اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۳۳۰۲

نتیجه پایش اقدام ملی مسکن فارس به زودی اعلام می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد که نتیجه پایش ثبت نامی‌های مرحله چهارم اقدام ملی مسکن در استان به زودی اعلام می‌شود.

جعفر زاهدی گفت: در چهار مرحله نام نویسی در طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس ۷۶۷۳۱ نفر ثبت نام کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از راه و شهرسازی، زاهدی افزود: تاکنون ۱۶ هزار و ۶۸۰ نفر واجد شرایط شناخته شده اند و ۱۲ هزار و ۵۰۶ نفری که در مرحله چهارم ثبت نام کرده اند نیز به زودی مورد پالایش قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی یادآور شد: در خصوص عملکرد اجرایی در طرح اقدام ملی مسکن نزدیک به ۱۰۰۰ هکتار زمین در صدرا و ۳۲ شهر استان در کمیسیون و کارگروه‌های مربوطه تغییر کاربری و به محدوده شهرها برای اجرای این طرح الحاق شده اند.

او ادامه داد: وظیفه ساخت مسکن در طرح اقدام ملی بر عهده اداره کل راه و شهرسازی فارس، شرکت عمران شهر جدید صدرا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس است که در این خصوص تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم با خانه دار شدن متقاضیان این طرح، در آسایش، آرامش و برداشتن بار سنگین اجاره مسکن از دوش آن‌ها سهم کوچکی داشته باشیم.

به گفته مدیرکل راه‌ شهرسازی فارس، این ثبت نام‌ها در شهرهای آباده، آباده طشک، اردکان، ارسنجان، اقلید، بوانات، جهرم، حاجی آباد، داراب، دبیران، فراشبند، سروستان، ششده، شهر جدید صدرا، شیراز، صفاشهر، فسا، فیروزآباد، قائمیه، قیر و کارزین، کازرون، کوار، شیراز، نورآباد، نی‌ریز، استهبان، امام شهر، ایزدخواست، بهمن، خانه زنیان، خاوران، خرامه، خشت، دژکرد، زرقان، سعادت شهر، شهر پیر، صغاد، قادرآباد، کره ای، کوهنجان، مزایجان، مشکان و مصیری انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح اقدام ملی مسکن فارس شرکت عمران شهر جدید صدرا راه وشهرسازی اقدام ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب

به گزارش همشهری آنلاین الهلال عربستان شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

الهلال که برای صعود به این مرحله و در مرحله یک هشتم نهایی از سد سپاهان گذشته بود، با شکست در بازی امشب، با زخم زبانی از سوی مدافع اصفهانی ها روبرو شد جایی که سیاوش یزدانی حرکت جنجالی خود در کینگدام آرنا را به آنها یادآوری کرد.

در بازی برگشت و در شرایطی که سپاهان با یک گل از الهلال پیش بود، یزدانی به علت خطا به روی مالکوم، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. او هنگام ترک زمین، با دستانش نتیجه یک بر صفر بازی را به تماشاگران الهلال نشان داد اما در نهایت میزبان موفق شد با حساب سه بر یک برنده از زمین خارج شود.

پس از آن بازی بود که هواداران الهلال با هجوم به صفحه شخصی یزدانی، نتیجه مسابقه و شکست 6 بر 2 سپاهان (در مجموع دو بازی رفت و برگشت) را به مدافع سابق استقلال یادآوری کردند و آخرین پست او با کامنت های پرتعداد هواداران تیم عربستانی مواجه شد.

حالا و پس از شکست الهلال، یزدانی برای تلافی این موضوع، زیر پست اعلام نتیجه پایانی دیدار الهلال و العین حرکت جنجالی خود و نشان دادن نتیجه 1-0 را کامنت کرده است تا ضمن اینکه نمکی بر زخم هواداران تیم عربستانی بریزد، حذف و ناکامی آنها از رسیدن به بازی فینال را بخاطر یک گل را به آنها یادآوری کند.

این اتفاق با واکنش تند هواداران عربستانی مواجه شده است.

کد خبر 846815 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

دیگر خبرها

  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند