Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@03:40:28 GMT

۴ کشته و مجروح در حادثه ریزش آوار در مشهد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۳۷۰۶

۴ کشته و مجروح در حادثه ریزش آوار در مشهد

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از کشته و مجروح شدن ۴ کارگر در پی حادثه ریزش آوار ساختمان در حال تخریب در بلوار سید رضی مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین و  به نقل از  سازمان آتش نشانی مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی از کشته و مجروح شدن ۴ تن، در پی حادثه ریزش آوار ساختمان در حال تخریب در بلوار سید رضی مشهد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد تشریح کرد: این حادثه ظهر امروز به آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۷،۵،۳۳ به محل اعزام  شدند و با حضور آتش نشانان ۲ کارگر زنده‌ از زیر آوار خارج و دو کارگر دیگر که بین ۲۵ تا ۴۰ سال سن داشتند متاسفانه به دلیل شدت آوار، در دم جان خود را از دست داده بودند پیکرشان از زیر آوار خارج و تحویل عوامل انتظامی شد. وی گفت: علت این حادثه  در دست بررسی است. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ریزش آوار مشهد آتش نشانی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت

به گزارش صدای ایران از فارس،شبکه دولتی سی‌سی‌تی‌وی چین امروز چهارشنبه از ریزش بخشی از یک بزرگراه در جنوب این کشور و کشته شدن دستکم ۱۹ نفر خبر داد.

به گفته مقامات شهر میژو در استان گوانگ‌دونگ چین، بخشی از جاده به طول ۱۷.۹ متر حدود ساعت دو بامداد (به وقت محلی) فرو ریخت.

تاکنون دستکم ۱۹ نفر جان خود را در پی این حادثه از دست داده، ۱۸ خودرو بر اثر ریزش آسیب دیده و امدادگران ۳۰ نفر را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

طبق گزارش سی‌سی‌تی‌وی، این منطقه در روز‌های اخیر شاهد بارندگی‌های شدید بوده است. 

دیگر خبرها

  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت