Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اسلامشهر گفت: به لطف خداوند متعال و در پی دستور معاون اول رئیس جمهور و همچنین توجه ویژه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور وهمچنین حمایت های مجدانه و بی شائبه استاندار تهران، اختصاص 121 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل بیمارستان 440 تختخوابی اسلامشهر تایید و به تصویب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور با بیان اینکه خبر فوق از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام شده اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در سفر فروردین ماه معاون اول رئیس جمهور به شهرستان به دکتر جهانگیری اعلام شد ضرورت اختصاص اعتبار جهت تکمیل بیمارستان اسلامشهر بود که یک روز پس از آن با پی نوشت دکتر جهانگیری به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همراه شد.

وی تصریح کرد: در ادامه با ملاقات حضوری دکتر محسنی بندپی استاندار پرتلاش تهران با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و تشریح اهمیت تکمیل بیمارستان 440 تختخوابی اسلامشهر، تخصیص 121 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای تکمیل این بیمارستان تایید شد و ان شاءا... در اولین فرصت با حمایت های استاندار تهران پیگیری های لازم جهت جذب این اعتبار انجام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور فرماندار اسلامشهر بیمارستان اسلامشهر سازمان برنامه و بودجه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.
گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست اداره کل دارو منصوب شد
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • رئیسی به قم می‌رود
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز