Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدعی وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی تاکید کرد که هر کسی نماینده ایران در مسابقات المپیک باشد باید برای کسب مدال طلا بجنگد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درحالیکه ملی‌پوشان آزاد و فرنگی کشتی ایران بلافاصله بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا دوز اول واکسن کووید-19 را دریافت کردند، محمدرضا گرایی در ارتباط زنده از خانه کشتی یکی از میهمانان برنامه امروز (4 اردیبهشت) دایره طلایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گرایی که روز بیستم فروردین ماه موفق شد علاوه بر کسب طلای مسابقات گزینشی، سهمیه وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک توکیو را به دست آورد، در این باره گفت: در این رقابت‌ها 4 کشتی گرفتم تا به سهمیه المپیک برسم.

وی در مورد اینکه در فینال گزینشی آلماتی موفق شد حریف صاحب نام کره‌ای را با امتیاز عالی شکست دهد، در این خصوص تاکید کرد: قبل از قرعه کشی فکر می‌کردم با این کره‌ای همگروه شوم و روی این کشتی با کادرفنی کار کرده بودیم، اما در فینال به این حریف خوردم و توانستم طبق برنامه و تمریناتی که با کادرفنی برای شکست این حریف داشتیم، او را هشت بر صفر کنم.

گرایی با تاکید بر اینکه از کودکی در کنده فرنگی مهارت داشته، درباره مدعیان وزن 67 کیلوگرم المپیک تصریح کرد: هر روز رقبا را با کادرفنی آنالیز می‌کنیم. در این وزن قهرمانان زیادی حضور دارند، کشتی‌گیران روس و کوبا مدعی هستند. هر کسی ملی پوش 67 کیلوگرم شود، سعی می‌کند بهترین مبارزه‌ها را با این نفرات داشته باشد.

این قهرمان شیرازی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه هدف همه کشتی‌گیران از ابتدای تشکیل اردوها حضور موفق در المپیک بوده، در مورد وضعیت وزنی‌اش گفت: در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان در 72 کیلوگرم کشتی گرفتم، اما بعد قرار شد به 67 کیلو بروم و از سال گذشته وزنم را کنترل کرده  و روی 70 کیلو نگه داشتم. 3 کیلو کاهش وزن برای کشتی‌گیر چیزی نیست و در آلماتی راحت سر وزن رسیدم.

محمدرضا گرایی در خاتمه در مورد پیش‌بینی‌اش از المپیک پیش رو اظهار داشت: قطعاً هر کسی نماینده کشورمان در وزن 67 کیلوگرم باشد، باید برای کسب مدال طلا بجنگد. اگر من هم ملی‌پوش باشم همه تلاشم را خواهم کرد که خوش رنگترین مدال را کسب کنم.

دعوت مقصودی به اردوی تیم ملی کشتی در یک وزن بالاتر/ قاسم‌پور باز هم در 92 کیلوگرم

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی ایران کشتی فرنگی کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد