Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین _به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ در حال حاضر ماهی قزل‌آلا پرتقاضاترین ماهی در میادین میوه و تره بار است که بیشترین فروش را در بین انواع ماهیان دارد.
قیمت یک کیلوگرم ماهی قزل‌آلا رنگین‌کمان در میادین ۴۹۵۰۰ تومان و قزل‌آلای گوشت ‌نارنجی ۵۲ هزار تومان است که تقریباً معادل یک عدد مرغ دو کیلوگرمی است که با قیمت هر کیلوگرم ۲۴۹۰۰ تومان در میادین به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ۳ ماهی ارزان‌ قیمت میادین، ماهی‌ بیاح و ماهی فیتوفاگ با قیمت هر کیلوگرم   ۳۰ هزار تومان و ماهی بیک‌هد با قیمت هر کیلوگرم ۳۱ هزار تومان است که از قیمت هر کیلوگرم مرغ به مراتب بالاتر است.
قیمت ۳ ماهی گران‌قیمت میادین نیز به ترتیب ماهی اوزون‌برون زنده با قیمت هر کیلوگرم ۱۴۸ هزار تومان، ماهی شیر بی سر و دُم با قیمت هر کیلوگرم ۱۳۲ هزار تومان و ماهی راشکو با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۶ هزار تومان است.
به این ترتیب، در میادین قیمت هر کیلوگرم ماهی راشکو بالاتر از قیمت یک کیلوگرم ران تازه گوساله با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۱ هزار تومان، قیمت هر کیلوگرم ماهی شیر معادل یک کیلوگرم سردست تازه گوسفندی با قیمت ۱۳۲۷۰۰ تومان و قیمت یک کیلوگرم ماهی اوزون‌برون نیز تقریباً معادل یک کیلوگرم ران تازه گوسفندی است.
همچنین  یک کیلوگرم ماهی سفید دریایی یا ماهی شیر بچه به قیمت ۱۱۰ هزار تومان در میادین، تقریباً معادل یک کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده مخلوط به قیمت ۱۰۹ هزار تومان است.

کد خبر 597102

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت هر کیلوگرم هزار تومان کیلوگرم ماهی یک کیلوگرم معادل یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)

رونالدوی اوریجینال، رونالدو نازاریو، رونالدوی برزیلی، پدیده و ... از جمله القابی است که به ستاره برزیلی سال‌های نه چندان دور دنیای فوتبال اطلاق می‌شود.

دانلود (35.4MB)

دیگر خبرها

  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • (ویدئو) مرگ صد‌ها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • (ویدیو) مقایسه پراید با خودروهای آمریکایی توسط یک افغانستانی
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر