Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تسلیت بدین شرح است:

«درگذشت همکار قضائی مرحوم مغفور دکتر بهنام غفاری فارسانی، مدیرکل فقید امور حقوقی سازمان بازرسی کل کشور که تلاش مجاهدانه و فعالیت مخلصانه ایشان بر هیچیک از معاشران آن زنده یاد، بویژه همکاران صدیق ایشان در دستگاه قضائی پوشیده نیست، برای ما که همکاری در طراز مدیران جهادی را از دست دادیم، ضایعه‌ای غمبار و برای خانواده و نزدیکان و دوستان آن مرحوم که پیوسته، عشق به لقای حضرت معبود را در سر داشت، اندوهی جانکاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب به نیابت از آحاد مدیران و همکاران دستگاه قضائی، درگذشت آن فقید سعید را به خانواده معزز، نزدیکان محترم و همکاران آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و برای آن همکار فقید علو درجات در پیشگاه قرب حضرت باری و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.»

بهنام غفاری فارسانی از قضات جوان، سختکوش و برجسته و نمونه کشوری و مؤلف کتب حقوقی بود که تمام دوران تحصیل خود را در دانشگاه تهران سپری کرد و همچنین سابقه معاونت دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای اقتصادی و دادسرای ناحیه ۵ تهران را در کارنامه داشت.

وی بر اثر بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 5196740

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی قوه قضاییه سازمان بازرسی کل کشور پیام تسلیت شهرداری تهران ویروس کرونا قوه قضاییه شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش پرونده قضایی سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان و ایثارگران ماه مبارك رمضان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز زمین پاک محسن حاجی میرزایی آیت الله سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است

دریافت 2 MB

از مراجع ذی ربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری و همچنین از شهرداری استعلام انجام شده است. اظهارات سردفتری که این انتقال انجام شده اخذ شده است.

از کسانی که در اطراف پرونده بودند تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است. پرونده در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است. از لحاظ قانونی منع بیان جزئیات داریم که به محض تکمیل شدن، اطلاع دقیق پیرامون پرونده اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت