Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@13:52:03 GMT

کرونا جان 10 بوشهری را گرفت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۴۶۹۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت ۱۰ فوتی کرونایی در این استان خبر داد. ناطقان: سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده که تست ۵۵ نفر از آن‌ها مثبت قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ مورد از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد تست ۶۴ نفر مثبت قطعی بوده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: امروز ۱۰ نفر فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۴ آقا با ۷۵، ۶۷، ۶۲ و ۵۸ سال سن با سابقه بیماری قلبی عروقی، کلیوی، تنفسی، دیابت و فشار خون و ۶ خانم با ۸۲، ۷۵، ۵۸، ۷۵، ۵۲ و ۵۸ سال سن با سابقه بیماری تنفسی، لوپوس، دیابیز، دیابت و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: هم‌اکنون ۴۷ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد در حال حاضر ۲۴ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

کشمیری تصریح کرد: شاهد افزایش فوتی‌ها در روز‌ها اخیر در استان هستیم که این نشان دهنده پایین بودن سطح رعایت دستورالعمل‌ها و افزایش دورهمی‌ها در سطح استان است. منبع: فارس برچسب ها: کرونا ، بوشهر ، فوت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کرونا بوشهر فوت استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!