Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس لاهور تهران بزرگ گفت: بنا به مصوبه  ستاد ملی مبارزه با کرونا، از فردا یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه هزار و چهارصد، اجرای طرح ترافیک در شهر تهران به مدت یک هفته لغو می شود.

سردار حمیدی با تایید این خبر گفت: با مصوبه ستاد ملی کرونا اجرای طرح ترافیک در پایتخت از فردا به مدت یک هفته لغو می‌باشد و این مصوبات برای پلیس لازم الاجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین برابر این مصوبه، تردد خودرو‌های شهروندان تهرانی در ساعات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲:۰۰ الی ۰۳:۰۰ به موجب مصوبه قبلی که ممنوع اعلام گردیده بود، همچنان برقرار می‌باشد، ولی در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان هزار و چهارصد، تردد مجاز بوده و شهروندان می‌توانند تنها در این سه شب در سطح شهر تهران تردد داشته باشند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: برابر این مصوبات تردد‌ها از فردا در محدوده‌ی طرح ترافیک به مدت یک هفته مجاز گردیده و در سه شب قدر نیز منع تردد‌های شبانه لغو گردیده است، ولی با این وصف باز هم از شهروندان تقاضا می‌شود تردد‌های خود را مدیریت کرده و از سفر‌های غیر ضروری در سطح شهر بویژه هسته مرکزی شهر تهران، به منظور عدم گسترش ویروس کرونا و حفظ جان خود و دیگر شهروندان، جدا خودداری نمایند.

وی تصریح کرد: مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا قانون و برای پلیس راهور تهران بزرگ لازم الاجراست و پلیس در هر صورت مصوبات این ستاد را ملاک عملکرد خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس تهران ترافیک ستاد ملی کرونا طرح ترافیک شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع


به گزارش تابناک، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از برقراری ممنوعیت های ترددی در محدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان در محدوده صادقیه، محدودیت های ترددی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ممنوعیت های ترددی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع سازمان آب به سمت میدان صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق از تقاطع اباذر و خود میدان صادقیه به سمت غرب ممنوعیت ترددی داریم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مومنی گفت: در حال حاضر رانندگانی که در خیابان اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب هستند؛ می توانند از خیابان سازمان آب به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگانی که در خیابان آیت الله کاشانی به سمت شرق هستند؛ می‌توانند از تقاطع اباذر به خیابان شهید سلیمی جهرمی شده و در بلوار فردوس ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی از صادقیه به سمت شمال باز است و شهروندان می توانند تردد کنند.

مومنی از صبوری شهروندان تشکر کرد و از آنان خواست تا پایان این مراسم با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند